رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان:

آیین نواختن زنگ انقلاب در زادگاه شهید «سلیمانی» برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: آیین نواختن زنگ انقلاب ۱۲ بهمن با حضور مسئولان کشوری و استانی در مدرسه عشایری شهید احمد سلیمانی واقع در روستای قنات ملک، زادگاه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» برگزار خواهد شد.

هادی نیوز: «حسین انجم شعاع» در جمع اصحاب رسانه‌ ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر‌ با اشاره به تقارن جشن پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن اظهار داشت: جشن‌ها و برنامه‌های دهه مبارک فجر، امسال با توجه به شرایط کرونا به صورت مسجد محور و محله محور برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه جشن های امسال باید در جهت امید آفرینی، نشاط و وحدت بخشی بین مردم برنامه‌ریزی شود تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات، این ایام فرصتی خوبی است که در جهت تشویق مردم در انتخابات به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ‌کرمان با اشاره به تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی متذکر شد: با توجه ‌شرایط بیماری کرونا، مراسم و جشن های پیش‌بینی شده با جمعیت محدود و به صورت مسجدمحور و محله محور برگزار خواهند شد.

وی عنوان کرد: ستاد برگزاری مراسم‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در 18 محله راه‌اندازی شده ‌و قریب به 5 هزار برنامه در سطح استان در ایام تدارک دیده شده ‌که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شوند.

‌انجم‌شعاع با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در این ایام، به تشریح برنامه های گرامیداشت دهه فجر در استان پرداخت و عنوان کرد: مراسم ۱۲ بهمن و نواختن زنگ انقلاب امسال در شهر کرمان در گلزار شهدا در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین نواختن زنگ انقلاب ۱۲ بهمن با حضور مسئولان کشوری و استانی در مدرسه عشایری شهید احمد سلیمانی در زادگاه شهید حاج قاسم روستای قنات ملک برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: رژه موتوری از فرودگاه کرمان تا گلزار شهدا، میهمانی لاله ها ۱۶ بهمن ساعت ۱۵ در گلزار شهدا، نورافشانی در ۴۲ نقطه شهر کرمان، برنامه جشن پیروزی انقلاب به مدت ۱۰ روز توسط اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای کرمان از برنامه‌های این ایام الله است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ‌کرمان دیدار با خانواده شهدا، جشنواره اسوه های صبر و مقاومت همراه با برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) در هفته زن در گلزار شهدای کرمان، افتتاح پروژه‌های مختلف در طول دهه فجر و در نهایت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به صورت کاروان خودرویی از جمله برنامه های دهه مبارک فجر اعلام است.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.