سردار جوانی

راه نورانی انقلاب اسلامی

‌انقلاب اسلامی یک مسیر نورانی را در پیش روی ملت ایران نهاد تا به قله‌های نورانی سعادت، حیات طیبه و تمدن نوین اسلامی برسد.

هادی نیوز: انقلاب اسلامی که معجزه قرن است، اکنون ۴۲ ساله شده است. امتیاز انقلاب اسلامی نسبت به دیگر انقلاب‌های تاریخ بشر، همانند انقلاب‌های فرانسه، آمریکا و روسیه آن است که با وجود همه توطئه‌ها، فتنه‌ها و فشار‌های حداکثری دشمنانش از شرق و غرب عالم گرفته تا عوامل داخلی آن‌ها، یک چله پرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده و همچنان با سرزندگی و حالتی نوشونده، با حفظ تمامی شعارهایش و بدون توقف در حال پیشرفت و فتح قله‌های آرمانی یکی پس از دیگری است.

ملت قهرمان ایران و تمامی آزادی‌خواهان جهان، این انقلاب رهایی‌بخش، عزت‌بخش و سعادت‌بخش را مدیون حضرت امام خمینی (ره) و قیام الهی آن عزیز سفرکرده هستند. این سلاله رسول‌الله (ص)، خمینی روح خدا بود که این راه نورانی را در پیش روی ملت ایران و تمامی مسلمانان و مستضعفان جهان گشود و پس از یک دهه حکمرانی الهی پرخیر و برکت، پرچم حرکت در این مسیر نورانی را به دست خلف صالحش سپرد.

سخن گفتن از انقلاب و دستاوردهایش از طریق مقایسه ایران بعد از انقلاب با ایران قبل از انقلاب، همانند توصیف نور و بیان مزیت‌های آن از طریق مقایسه با تاریکی و سیاهی است؛ وصف ملت ایران در کلان خودش به منزله یک جامعه سیاسی برخوردار از حاکمیت سیاسی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی از حیث جهت حرکت همان است که خداوند می‌فرماید: «الله، ولی الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی النور و الذین کفروا اولیاؤهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی ظلمات...».

آری، انقلاب اسلامی یک مسیر نورانی را در پیش روی ملت ایران نهاد تا به قله‌های نورانی سعادت، حیات طیبه و تمدن نوین اسلامی برسد. تمام شیاطین ۴۲ سال است که تلاش می‌کنند ملت ایران را از حرکت در این مسیر نورانی منصرف کنند.

این شیاطین اکنون با تمرکز راهبردی بر جنگ شناختی، با انکار و نادیده گرفتن افتخارات و دستاورد‌های بزرگ از یک طرف، و با بزرگنمایی مشکلات و دروغ‌پردازی از طرف دیگر، در صدد القای بی‌فایده بودن و خسارت‌بار بودن انقلاب برای ایران و مردم هستند!

اگر بخواهیم ارزش انقلاب اسلامی و عظمت آن را درک کنیم، یک لحظه نبودش را با استمرار رژیم منحوس پهلوی تصور کنیم. به راستی اگر انقلاب نبود، اکنون رفتار ده‌ها و چه بسا صد‌ها هزار مستشار آمریکایی برخورداری از حق کاپیتولاسیون با مردان و زنان ایران چگونه بود؟ اگر انقلاب نشده بود، اکنون صاحب اصلی نفت و ذخایر و منابع ایرانیان چه کسی بود؟ اگر انقلاب نشده بود، صهیونیست‌ها الان در ایران چه می‌کردند؟ اگر انقلاب نشده بود، جایگاه ایران از نظر علمی در جهان چگونه بود؟ و اگر انقلاب نشده بود.

در پایان فقط به یک نکته باید بسنده کرد و آن اینکه هرجا مشکلی وجود دارد، دلیلش انقلابی عمل نکردن است. انقلاب و انقلابی اصیل و واقعی (نه فرصت‌طلب و نفوذی)، به مردم و کشور خیانت نمی‌کند، بر مردم منت نمی‌گذارد.

انقلابی به همان اندازه که استکبارستیز است، فسادستیز هم هست، انقلابی خادم مردم و پرتلاش برای پیشرفت کشور و تأمین رفاه، امنیت و آسایش توأم با عزت برای ملت است. آری، چنین انقلابی به جز یک راه نورانی، چیز دیگری نمی‌تواند باشد.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.