سمانه حسن‎خانی

یک ملت؛ پرچمدار ایران

ملت بزرگ ایران یکی از ارکان اصلی نظام محسوب می‌شوند؛ حضورشان در صحنه و آمادگی برای برپایی حکومت اسلامی و همراهی با حضرت امام خمینی به جهان نشان داد که پیروزی انقلاب اسلامی محصول فداکاری آنان بود.

هادی نیوز: مردم همواره در طول دوران انقلاب اسلامی یکی از ارکان اصلی نظام محسوب می‌شدند و حضورشان در صحنه و آمادگی برای برپایی حکومت اسلامی و همراهی با حضرت امام خمینی به جهان نشان داد که پیروزی انقلاب اسلامی محصول فداکاری و ایثار آنان بود.

مبارزات علیه رژیم ستمشاهی در مرحله اول با محوریت مردم به بار نشست و امروز که ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد توانسته است کشور‌های منطقه را متحول کند و الهام بخش مسلمانان در سراسر جهان شود.

این انقلاب بزرگ میراث ماندگار امام (ره) بود که پویاتر و مقاوم‌تر با پشت سرگذاشتن تمامی توطئه‌های خرد و کلان استکبار جهانی با سربلندی و افتخار مسیر درست را بدون تردید طی کرد و دستاورد‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف سیاست داخلی وخارجی در مقابل چشم جهانیان قرار داد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی هم نقش تاثیرگذار مردم در دوران انقلاب را مورد توجه قرار دادند و گفتند: «در طول تاریخ ما، هیچ حادثه‌ای مثل حادثه‌ی پیروزی انقلاب اسلامی و حوادث بعد از آن نبوده است که مردم در آن، نقش مستقیم داشته باشند. در انقلاب اسلامی مردم آمدند؛ همه‌ی مردم، همه‌ی قشر‌های مردم، از شهری و روستائی، از زن و مرد، از پیر و جوان، از تحصیلکرده و بیسواد، همه و همه در کنار هم حضور پیدا کردند. با اینکه متکی به قدرت و زور هم نبودند، سلاح هم نداشتند، اگر هم داشتند، به کار نمی‌بردند، اما در عین حال توانستند یک رژیمِ تا دندان‌مسلحِ متکی به قدرت‌های استکباری را بکلی از پا در بیاورند و انقلاب را پیروز کنند.»

در طول این مدت دشمنان ملت ایران و در راس آن‌ها ایالات متحده آمریکا از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی فروگذار نکرده اند و تا امروز در برابر مقاومت ملت بزرگ ایران شکست خورده اند، اما حاضر نیستند شکستشان را قبول کنند.

دشمنان نمی‌خواهند بفهمند که انقلاب اسلامی که امروز به ۴۲ سالگیش رسیده همچنان کانون نوراست و با اقتدار راه را از بی راهه نشان می‌دهد و ملت‌های دربند استکبار و ظلم را به رهایی و آزادگی فرا می‌خواند.

پیام و شعار‌های انقلاب همچنان زنده است و امروز تا پشت خانه دشمن طنین انداز است، فلسطین، لبنان، یمن، عراق و سوریه و ... در روشنایی انقلاب اسلامی به درخشندگی رسیده‌اند و جبهه استکبار را به چالش کشانده‌اند.

امروز که استکبار خوی وحشیگری ترور و استبداد را با به شهادت رساندن سردار مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای محسن فخری زاده با وقاحت نشان داد؛ ملت بزرگ ایران با محکوم ساختن این جنایت بار دیگر به صحنه آمدند تا به دشمنان این نظام و انقلاب بفهمانند که استکبار و ظلم ستیزی راه به جایی نخواهد برد و باب شهادت برای ملت ایران همواره باز است و آن‌ها هراسی از ترور ندارند و حاج قاسم‌های دیگری در میدان مبارزه با امپریالیسم حریف می‎طلبند.

ملت جمهوری اسلامی ایران امروز هم علی‌رغم مشکلات تحریم، معیشت، تکانه‌های اقتصادی و ضعف مدیریت‌ها، شعار‌های انقلابی و آرمان‌های الهی خود را با جدیت دنبال می‌کنند.

ملت متعهد و معتقد ایران هر سال با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان می‌دادند که ملتی مقاوم و قدردان هستند. اما امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا این مراسم به صورت خودرویی و موتوری قرار است برگزار شود و طبق اعلام شیوه نامه‌ها و برنامه ریزی‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، یوم الله ۲۲ بهمن گرامی داشته خواهد شد.

با توجه به وضعیت بیماری کرونا رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: «در دهه‌ی فجر بر سَر در هر خانه‌اى پرچم بزنید، پرچم جمهورى اسلامى را در سطح شهر‌ها و روستا‌ها به اهتزاز در بیاورید. نشان بدهید که ملّت این خاطره را گرامى مى‌دارد.»

ملت بزرگ ایران با لبیک بر بیانات رهبری و با فریاد‌های مرگ بر آمریکا و الله اکبر به دشمنان این آب و خاک نشان خواهند داد که نام و یاد شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی همچنان بر زبان ملت جاری است و هرگزخاموش نمی‎شود.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.