سرلشکر باقری در دیدار با آیت‌الله سعیدی:

نیرو‌های مسلح رشدی دائمی داشته‌اند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در تمامی حوزه‌های صنعت دفاعی در حال فعالیت هستیم، گفت: نیرو‌های مسلح تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی رشدی دائمی داشته‌اند.

هادی نیوز: سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار با آیت‌‌الله «سیدمحمدرضا سعیدی» تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (ع) اظهار داشت: نیرو‌های مسلح تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی رشدی دائمی داشته و توانسته‌اند به برکت خون شهدا با تهدیدات مقابله کنند.

وی ادامه داد: امروز در برابر توطئه دشمنان، دفاع مطمئنی برقرار است و امیدواریم این امنیت در کشور پایدار باشد.

سرلشکر باقری با بیان اینکه در یکی دو ماه آخر دولت ترامپ فشار‌های دشمن نسبت به گذشته سنگین‌تر شد و در منطقه تحرکاتی انجام داد، گفت: در این بازه زمانی به امر فرماندهی معظم کل قوا، نیرو‌های مسلح ۱۰ رزمایش را در سراسر کشور برگزار کردند که از قبل برنامه‌ای جهت برگزاری این رزمایش‌ها نداشتیم و به یکباره این رزمایش‌ها پس از ابلاغ معظم‌له با قدرت برگزار شدند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این رزمایش‌ها در حوزه‌های مختلف موشکی، هواپیما‌های بدون سرنشین، دریایی و پدافند هوایی برگزار و سبب شد تا شیطنت‌های دشمن در منطقه پایان گیرد و مجبور شوند منطقه را ترک کنند و در این مدت امنیت کشور به خوبی حفظ شد.

وی با بیان اینکه در تمامی حوزه‌های صنعت دفاعی در حال فعالیت هستیم، عنوان کرد: در رزمایش‌هایی که اخیرا در کشور برگزار شد از تولیدات نیرو‌های مسلح در داخل استفاده شد.

سرلشکر باقری در خصوص فعالیت‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح در مقابله با ویروس کرونا گفت: ۵۸ بیمارستان نیرو‌های مسلح از ابتدای گسترش ویروس کرونا در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت؛ همچنین با اجرای طرح شهید سلیمانی، با کمک نیرو‌های بسیجی و سپاهی، ۷۵ درصد از مردم غربالگری شدند.

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.