سرلشکر باقری در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی:

نیرو‌های مسلح ایران قدرت خود را به رخ رئیس جمهور جدید آمریکا کشیدند

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان با برگزاری ۱۰ رزمایش مکرر در دو هفته قدرت‌نمایی خوبی در برابر دشمنان داشتند و با بکارگیری سلاح‌ها و تجهیزات دفاعی بومی، قدرت اسلام را به رخ دشمنان از جمله رئیس جمهور جدید آمریکا کشیدیم.

هادی نیوز: سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز در دیدار با آیت‌الله «عبدالله جوادی آملی» اظهار داشت: در مدت دو سال گذشته که فشار‌های زیادی به کشور وارد شد ما در نیرو‌های مسلح تحت فرماندهی معظم کل قوا تلاش کردیم که کشور دچار عارضه نظامی و امنیتی نشود؛ هرچند که فشار‌های اقتصادی خیلی زیادی به کشور وارد شد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این بود که در مقاطعی تهاجم نظامی انجام دهد، افزود: در دو ماهه اخیر که رای‌آوری رئیس جمهور سابق آمریکا دچار مشکل شد، این موضوع بیشتر شد و یکی از شیطنت‌های او تجهیزات زیادی بود که وارد منطقه کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان قدرت‌نمایی خوبی در برابر دشمنان داشتند و با برگزاری ۱۰ رزمایش مکرر در دو هفته بدون اینکه این رزمایش‌ها از قبل برنامه‌ریزی شده باشد، آمادگی خود را نشان دادند.

سردار باقری عنوان کرد: در این رزمایش‌ها سلاح‌ها و تجهیزات تولیدشده ایرانی به نمایش گذاشته و قدرت اسلام به رخ دشمنان کشیده شد که در پی آن دشمنان از  نیات شوم خود و تهدید ایران عقب‌نشینی کردند؛ ضمن اینکه قدرت و آمادگی نیروهای مسلح ایران به رخ رئیس جمهور جدید آمریکا هم کشیده شد.

وی در ادامه گفت: در کنار مسئله دفاع و امنیت که وظیفه ذاتی نیرو‌های مسلح است در حد توان تلاش داریم که به دولت کمک کنیم؛ همچنان‌که در مسئله مقابله با کرونا، بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌های ما در اختیار دولت و بیماران کرونایی قرار گرفت.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: طرح شهید سلیمانی طی سه ماه گذشته با مراجعه بسیجیان به درب منازل انجام شد و حدود ۷۵ درصد از مردم مورد غربالگری قرار گرفتند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی موضوع بیماریابی و تست کرونا در درب منازل انجام شد، گفت: در رزمایش کمک مومنانه نیز سپاه و دیگر نیرو‌ها وارد شدند و در حد توان به نیازمندان خدمات‌رسانی کردند؛ همچنین در حوزه سازندگی در حد توان خود ورود کردیم.

این مقام عالی‌رتبه نظامی با اشاره به اقدامات نیروهای مسلح برای تأمین امنیت کشور تأکید کرد: تلاش ما این است که دغدغه‌ای از جهت مسائل دفاعی و امنیتی نداشته باشم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اگر دولت، بخش خصوصی و سرمایه‌گذار بخش خارجی و داخلی بخواهند سرمایه‌گذاری کنند و پیشرفتی حاصل شود، نباید نگران تهدید باشند و با وجود همه تهدید‌هایی که در منطقه وجود دارد، در کشور ما امنیت برقرار است.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.