فرمانده ناجا:

امنیت مردم خط قرمز پلیس است/ تجربیات ارزشمندی در عرصه انتخابات داریم

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تجربیات ارزشمند و موفقی در عرصه انتخابات داریم، گفت: با مدد الهی و استفاده از تجربیات، فضایی آرام و امن را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه فراهم خواهیم کرد.

هادی نیوز: سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و یگان ویژه حافظان امنیت و آسایش مردم هستند، اظهار داشت: هیچ خط قرمزی جز آسایش و راحتی مردم از سوی پلیس برای تأمین و حفظ امنیت آنان وجود ندارد.

وی افزود: نیروی انتظامی همان نیرویی است که در حوادث و بلایای طبیعی، مانند یک امدادگر دلسوز به مردم خدمت‌رسانی می‌کند و برابر اشرار و برهم‌زنندگان نظم و امنیت، قاطعانه و سرسخت می‌ایستد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه انتخابات سال آینده را پیش رو داریم و بر اساس تکالیف قانونی، تأمین نظم و امنیت این رویداد بزرگ و ملی بر عهده نیروی انتظامی است، تصریح کرد: خوشبختانه تجربیات بسیار ارزشمند و موفقی در این عرصه در کارنامه ناجا ثبت است و در این انتخابات هم با مدد الهی و استفاده ازتجربیات، فضایی آرام و امن را برای برگزاری یک انتخابات با شکوه فراهم خواهیم کرد.

اشتری با تأکید بر اینکه مردم قانون‌مدار ما بهترین حامیان در این کار بزرگ هستند، گفت: انتظار داریم کاندیدا‌ها و ستادهایشان با در نظر گرفتن شرایط خاص کشور و رعایت پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و لحاظ کردن ملاحظات، خودشان پیشتاز این عرصه باشند و کاری کنند که نیروی انتظامی صرفاً همراه آنان باشد و توانش را در سایر حوزه‌ها مصروف کند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در ایام نوروز و تعطیلات آن، نیروی انتظامی مجری تصمیمات ستاد ملی کرونا است، عنوان کرد: امیدواریم مردم عزیزمان همان‌گونه که تاکنون با رعایت موازین بهداشتی، باعث کاهش آمار تلفات بوده‌اند، در ایام آتی هم بیش از پیش مراقبت کرده و اجازه ندهند در موج چهارم کرونا شرایط کشور سخت‌تر شود.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.