به‌مناسبت میلاد امام حسین علیه السلام؛

مدافعان سلامت امروز میراث‌داران فرهنگ حسینی هستند

سرداران نامی و بعضا گمنام امام حسین (ع) در طول تاریخ به ویژه در دوران هشت ساله‌ی دفاع مقدس اثبات کردند که همواره و در لحظه به لحظه‌ی زندگی خود سیره‌ی حسینی را مد نظر دارند. سیره‌ای که در آن ایثار، زهد، پارسایی، از خود گذشتگی، فداکاری و ایمان مهمترین شاخصه‌های آن است.

هادی نیوز: میلاد سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، سالار شهیدان، امام حسین علیه السلام یادآور رشادت پاسداران و به طور کلی سربازان اسلام خاصه سربازان رشید کشورمان است. آنان که با توسل به حسین ابن ابیطالب، فرزند شیر خدا و سبط رسول الله مرد و مردانه جلوی تجاوز، متجاوزین ایستادند و از جان مایه گذاشتند تا دست دشمن دست نشانده‌ی استکبار جهانی به این آب و خاک نرسد.

امام حسین علیه السلام همچون پدر، برادر بزرگتر و پدربزرگشان اهل زهد و پارسایی بودند و هم در زمان جنگ مرد میدان بودند. پیروان صدیق آن حضرت نیز این چنین بودند و هستند.

سرداران نامی و بعضا گمنام آن حضرت در طول تاریخ به ویژه در دوران هشت ساله‌ی دفاع مقدس اثبات کردند که همواره و در لحظه به لحظه‌ی زندگی خود سیره‌ی حسینی را مد نظر دارند. سیره‌ای که در آن ایثار، زهد، پارسایی، از خود گذشتگی، فداکاری و ایمان مهمترین مولفه‌های آن است.

اگر سرداران حسینی کشور ما در دوران دفاع مقدس و دوران بعدی یعنی کمک‌رسانی به جنگ‌دیدگان و مردمان مظلوم بوسنی هرزگووین، فلسطین، لبنان، سوریه و... پوتین به پا آماده به خدمت‌گذاری بودند، امروز پاسداران حریم سلامت و تندرستی پا در رکاب دارند.

امروز پرستاران و پزشکان و به طور کلی کادر‌های درمانی و کارکنان مراکز درمانی کارشان کمتر از رشادت در میادین جنگ و خون و قیام نیست. اکنون بودن در صحنه‌ی خدمت به کادر‌های پزشکی و درمانی نوعی جهاد فی سبیل الله به حساب می‌آید. در دوران تحریم و بسیاری از کمبود‌ها این پاسداران حریم سلامت هستند که مکتب حسینی را این بار نه در لباس سبز رنگ نظامی بلکه در لباس سفید رنگ کادر‌های درمانی زنده نگه داشته‌اند.

ضمن این که این روز مبارک را باید به عموم پاسداران و نیرو‌های مسلح و سربازان جان برکف کشور (اعم از سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی) تبریک و تهنیت گفت باید اذعان داشت که در یک سال و اندی گذشته، زحمات کادر درمانی در کشور دست کمی از عبور از میدان مین نداشته است.

پس سزاوار و درخور شان است که در کنار پاسداران و سربازان مام میهن، این روز را به پزشکان و پرستاران و کادر درمانی نیز تهنیت  و شادباش بگوییم.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.