پیام سرلشکر باقری به مناسبت سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی؛

شهید صیاد شیرازی از پرچمداران وحدت، اخوت، هماهنگی و هم‌افزایی ارتش و سپاه بود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تاکید کرد: کارنامه پرافتخار امیر سپهبد علی صیاد شیرازی برای همیشه راهگشای نسل‎های مدافع انقلاب اسلامی و استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور خواهد بود.

سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آستانه فرارسیدن ۲۱ فروردین، بیست و دومین سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در جنایت تروریستی منافقین، در پیامی او را از پرچمداران وحدت، اخوت، هماهنگی و هم‎افزایی ارتش و سپاه دانست.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ۲۱ فروردین ماه، بیست و دومین سالگرد شهادت امیر سرافراز ارتش اسلام سپهبد علی صیاد شیرازی در جنایت تروریستی گروهک منفور منافقین را گرامی می‎دارم و بر روح پرفتوح آن فرمانده مومن، دلاور، اندیشمند و ولایت‌مدار درود می‌فرستم.

کارنامه سپهبد شهید مملو از نقاط عطف آموزنده‎ای است که مطالعه و تامل آن می‌تواند تابندگی و بالندگی مجموعه نیروهای مسلح به ویژه ارتشیان غیور و دلاور در عرصه ماموریت‌های خطیر محوله را تبلور بخشد.

بی تردید رشادت‎ها و حماسه آفرینی‌های سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در طول دوران خدمت و افتخار آفرینی به ویژه در مقابله با ضد انقلاب و مزدوران استکبار جهانی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در کردستان و سپس مقابله سلحشورانه با نظامیان بعثی و نیز منافقین پلید در هشت سال دفاع مقدس و نیز خدمات و آثار ارزنده و ماندگار وی طی دوره مسئولیت در سطوح راهبردی و عالی نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی کل قوا که او را زمره پرچمداران وحدت، اخوت، هماهنگی و هم‌افزایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برجسته ساخته است، برای همیشه راهگشای نسل‌های مدافع انقلاب اسلامی و استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور خواهد بود.

با پاسداشت و تکریم یاد، نام، خاطره و آرمان‌های بلند او و دیگر شهیدان همیشه زنده نیروهای مسلح کشور، از درگاه خداوند متعال سلامتی، سربلندی و ثبات قدم همسر مکرمه، یادگاران ارجمند و برومند و نیز آحاد همرزمان آن امیر نامدار و جادوانه را مسئلت جسته و عزت، عظمت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عظیم‌الشان ایران تحت هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در شرایط حساس و خطیر پیش رو را آرزومندم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.