جانشین فرمانده کل سپاه:

استکبار در یمن مقابل جبهه حق به استیصال افتادند

سردار فدوی گفت: جبهه استکبار کمال و تمام در یمن مقابل اسلام ایستادند اما در مقابل جبهه حق به استیصال افتادند.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه عصر امروز در همایش سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: ۴۲ سال جبهه باطل اتحاد بزرگی علیه نظام برقرار کرده، اما یک موفقیت نتواست بدست آورد.

وی سوم خرداد و روز‌های مشابه را تجلی عظمت خداوند دانست و گفت: باید تکالیف را بفهمیم و مسر عمل به آن باشیم و بالاترین انجام تکلیف جان دادن است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اتفاقات منطقه بیان کرد: در یمن جبهه استکبار کمال و تمام در مقابل اسلام ایستادند و در مقابل جبهه حق به استیصال افتادند.

سردار فدوی درباره وضعیت معیشتی مردم عنوان کرد: ملت سرافراز و رشید ایران در تمام عرصه‌ها نمره عالی گرفته و این شرایط اقتصادی در شأن مردم نیست و این به خاطر عمل به خواست دشمنان و انجام ندادن قاعده خداوند است.

وی در همین رابطه بیان کرد: برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی به جای عمل به خواست خداوند به قاعده دشمن اتکا شده که شرایط فعلی نتیجه آن است.

جانشین فرمانده کل سپاه شناخت تکالیف و عمل به آن را یکی از الزامات قطعی دانست و خاطرنشان کرد: در قرآن به صراحت ذکر شده در عالم تنها دوحزب خداوند و شیطان وجود دارد که ماباید حواس‌مان باشد که در حزب خدا قرار بگیریم و همیشه حزب خداوند پیروز است.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.