سرلشکر سلامی:

شهید حجازی در سختی‌های نبرد آرامشش را از دست نمی‌داد

فرمانده کل سپاه با اشاره به فرماندهی سردار حجازی در جبهه مقاومت، گفت: او تجربیات بسیار بزرگی در میدان‌های جهاد در دفاع مقدس و جبهه های مقاومت داشت و بسیار شجاع بود.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت شهید حجازی  که در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سردار حجازی یک فرمانده صاحب فکر و اندیشه و اهل تدبیر و با برنامه بود که بایک نظم فکری بسیار قوی عمل می کرد و به ارزش های اخلاقی بسیار پایبند بود.

وی ادامه داد: سردار حجازی یک فرمانده خلاق بود که رفتارش با همکاران و زیردستان اصلا براساس سلسله مراتب نبود. او واقعا یک احترام درونی در همه ایجاد می کرد و  براساس نفوذ قلبی و احترام درونی فرماندهی می کرد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به فرماندهی سردار حجازی در جبهه مقاومت، گفت: او تجربیات بسیار بزرگی در میدانهای جهاد در دفاع مقدس و جبهه های مقاومت داشت و بسیار شجاع بود.

سرلشکر سلامی گفت: شجاعت و آرامش از ویژگی های منحصر به فرد شهید حجازی بود که در صحنه های حساس و سخت نبرد آرامشش را از دست نمی داد و این ویژگی باعث می شد در شرایط بحرانی هم امروزش را از دست ندهد.

فرمانده کل سپاه در خصوص جایگزین ایشان برای فرماندهی، گفت: جریان فرماندهی در مجموعه سپاه همانند یک روح جاری است؛ یعنی همیشه جایگزین فرماندهان وجود دارد و فرماندهان تجربیات را از فرماندهان قبلی میگیرند و نگران جایگزینی نیستیم ، اما شخصیت این فرماندهان خاص است و جای خالیشان موجب ناراحتی است.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.