روحانی چگونه پیامدهای 8 سال مدیریتش را به کرونا حواله می‌دهد؟

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: چگونه است که یک رئیس دولت پس از ۸ سال مدیریت، تمام گرانی‌ها را به مسائل خارجی و حتی کرونا حواله می‌دهد؟

هادی نیوز: محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه اگر کرونا و جنگ اقتصادی نبود اکنون دلار ۵ هزار تومان بود، اظهار داشت: آقای روحانی به گونه‌ای سخن می‌گوید که گویی به تازگی مدیریت این کشور را به دست گرفته و ۸ سال زمام کشور به دست او نبوده است.

وی افزود: به نظر می‌رسد روحانی در پی ماله‌کشی و پوشاندن خطاهای خود است وگرنه این سخنان هیچ توجیهی ندارد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد:‌ چگونه است که یک رئیس دولت پس از ۸ سال مدیریت کشور و در روزهای پایانی مدیریت خود تمام مشکلات کشور و گرانی‌های اخیر را به مسائل خارجی و حتی کرونا حواله می‌دهد؟ این سخنان عجیب و خنده‌دار است.

رضایی خاطرنشان کرد: چرا آقای روحانی فهم مردم را دست کم گرفته است؟ ملت شریف ایران بسیار فهمیده و باشعور هستند و قطعاً متوجه اصل موضوع می‌شوند. کرونا در اواخر سال ۹۸ بروز و ظهور کرد؛ چگونه است که ۸ سال بی‌مدیریتی کشور و سوء تدبیر را به موضوع کرونا ربط می‌دهند؟

وی تاکید کرد: بیشتر مشکلات کشور حاصل بی‌تدبیری و ناکارآمدی دولت شماست آقای روحانی! پس بهتر است حقیقت را بازگو کنید و به دنبال بهانه تراشی و پوشاندن سوء تدبیر‌های خود در خارج ازکشور نباشید.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: آقای روحانی ۸ سال کشور را به خرابه‌ای تبدیل کرده است و حالا می‌خواهد بگوید همه اینها به خاطر ترامپ و کرونا است؛ چگونه توقع دارد که مردم این حرف‌ها را باور کنند؟ در حالیکه مردم از نزدیک این سوء تدبیرها و بی‌مدیریتی‌ها را دیده‌اند.

این نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی همچنین یادآور شد: سخنان اخیر روحانی باعث گلایه‌های شدید مردم و نارضایتی شده است، روحانی به جای عذرخواهی و اعتراف به سوء مدیریت خود باعث عصبانی‌تر شدن مردم شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در بخش پایانی سخنانش تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز با استفاده از ابزارهای نظارتی خود اجازه نخواهد داد که دولتمردانی که همواره از رانت‌های مختلف استفاده کرده و مقابل آن سفره‌های مردم را کوچک‌تر کرده‌اند پس از اتمام مدیریت‌شان با خیال راحت زندگی کنند، بلکه قطعاً از بُعد نظارتی خود، خواستار پاسخگویی دولت و رئیس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم به خاطر این حجم از ناکارآمدی خواهد بود.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.