فرمانده کل سپاه:

سپاه تا رفع کامل مشکل کنار مردم خوزستان است

سرلشکر سلامی گفت: تا رفع کامل مشکل به وجود آمده در زمینه تنش آبی در خوزستان، کنار مردم این استان هستیم.

سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پیش از ظهر امروز در بازدید از روستا‌های دارای تنش آبی در خوزستان اظهار داشت: با توجه به رهنمود‌های روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مشکلات خوزستان که فرمودند مسئولان مشکلات خوزستان را جدی بگیرند، در این استان امروز حاضر شدیم تا مشکلات استان را بررسی و رفع کنیم.

وی ادامه داد: خوزستان نه‌تنها برای ما مهم، بلکه مقدس نیز هست و همان‌گونه که در سیل سال ۱۳۹۸ کنار مردم بودیم، هم‌اکنون نیز تا انتهای رفع مشکل کنار مردم خوزستان هستیم.

سردار سلامی همچنین گفت: در طرح غدیر حدود ۵۲۵ کیلومتر لوله با قطر ۲ متر از منطقه شوش کشیده شده، که سوسنگرد، حمیدیه، ۷۰ درصد آب اهواز، هویزه، شادگان، دارخوین، خرمشهر و آبادان را آب‌رسانی و این طرح توسط قرارگاه سازندگی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در بحران آبی اخیر نیز با تلاش نیرو‌های سپاه ۶۰ دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری به‌صورت سیار در ۸۷ روستا در حال آب‌رسانی هستند و امروز ۴۰ دستگاه تانکر سیار دیگر نیز اضافه می‌شود.

فرمانده کل سپاه، فاضلاب اهواز را یکی از مهم‌ترین مسائل این استان خواند و افزود: قرارداد طرح فاضلاب توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) منعقد شده است و به محض تأمین اعتبارات در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این طرح بزرگ خواهیم بود.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.