ناگفته‌های جنایات تکان‌دهنده منافقین؛ از سوزاندن بیماران تا به دار آویختن روستاییان

جانشین سابق قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه امروز در سالروز عملیات مرصاد از جنایات تکان‌دهنده منافقین پرده برداشت.

هادی نیوز: سردار سرتیپ دوم پاسدار سید مجید ایافت در مراسم گرامیداشت عید سعید غدیر خم و سالروز عملیات مرصاد که امروز به میزبانی سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شده، امام علی (ع) را سرآمد سرداران مجاهد در راه دین خدا خواند و گفت: دفاع از آرمان‌ها و مبارزه با دشمنان دین خدا، آموزه پیشوایان و اولیای الهی است و به شهادت رسیدن امامان معصوم، پیام روشنی با مضمون پایان ناپذیر بودن جهاد حق علیه باطل دارد.

جانشین سابق قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه ضمن واکاوی هویت انحرافی سازمان مجاهدین خلق خاطرنشان کرد: در همان ایام ابتدایی پس از پیروزی انقلاب که مصادف با درهم شکستن خفقان رژیم طاغوت همراه بود، منافقین در قالب سازمان مجاهدین خلق و به صورت آشکار به عضوگیری و ارائه تفکرات باطل خود می‌پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال‌های ۱۳۵۸ و ۱۳۵۹، تشکیلات شیطانی منافقین در مشهد به‌اندازه‌ای فعالیت داشت که تقریباً در هر چهارراه این شهر می‌توانستید عده‌ای از سازمان مجاهدین را مشاهده کنید که تریبونی به راه انداخته‌اند و ایدئولوژی خود را به جوانان و مردم ارائه می‌کنند.

سردار ایافت افزود: آن‌ها همواره خالص‌ترین انقلابیون زمان را به انحراف متهم می‌کردند و چنین وانمود می‌کردند که از همه معتقدتر هستند اما همین رویکرد تکفیری بر خلاف جذابیت‌های فریبنده‌ای که برای جوانان پراحساس و کم تجربه داشت، در نهایت منجر به بروز درجه‌ای از انحراف شد که ۱۷ هزار نفر از بدنه این ملت را به شهادت رساند و غیرقابل باورترین جنایات را در کارنامه پلید منافقین رقم زد.

جانشین سابق قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: با گذشت زمان و روی کار آمدن بنی صدر شیاد، وی به عنوان قطعه تکمیل‌کننده طراحی دشمن وارد عمل شد؛ طرحی که با محوریت منافقین برنامه‌ریزی شده بود و هدف اصلی آن سرنگون کردن نظام بود اما هنگامی که مردم برای دفاع از انقلاب خود وارد میدان تقابل با این منحرفان شدند، رویارویی نظام با سازمان مجاهدین خلق به سرعت تبدیل به رویارویی ملت با منافقین شد.

وی تأکید کرد: مشارکت منافقین با صدام در قالب جاسوس و ارائه اطلاعات به یگان‌های رزمی حزب بعث، با این هدف صورت می‌گرفت که تا حد امکان، رزمندگان ایرانی بیشتری به شهادت برسند و در حقیقت، خانواده‌های بیشتری داغدار غم از دست دادن عزیزانشان باشند بنابراین کارنامه سیاه این گروهک تروریستی که پر از مصادیق نفرت، توحش و تکفیری‌گری است، به معنای واقعی کلمه هویت شیطانی آنان را رسوا می‌کند.

سردار ایافت اخراج منافقین را سرآغاز روند پیروزی‌های ملت ایران در برابر دشمنان دانست و گفت: تأثیرگذاری سوء منافقین و بنی صدر به‌اندازه‌ای بود که خروج ذلیلانه  این دو از کشور در قالب زن و شوهر، به عنوان نقطه عطفی در تاریخ دفاعی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و اخراج این دو با آغاز سلسله فتوحات و پیروزی‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های عزت و شرف مصادف و متناظر شد.

جانشین سابق قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه ادامه داد: پیشکسوتان تصدیق می‌کنند که به خاطر جنایات ناجوانمردانه‌ای که منافقین در حق مردم بی‌دفاع کوچه و بازار روا می‌داشتند، عملاً اطلاعات ۳۶ میلیونی ایجاد شد و همه مردم خود را چشم و گوش نهادهای امنیتی و ضدخرابکاری نظام دانسته، کوچکترین فعالیت و تحرک مشکوک را گزارش و با آن مقابله می‌کردند،  این وحدت ملی نیز برخلاف خواسته منافقین و ناخواسته توسط خودشان ایجاد شده بود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی منافقین این بود که جمهوری اسلامی در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب سرنگون شود و برای تحقق این هدف نیز هر آنچه در توان داشتند، چه در دوران فعالیت آزادانه در داخل کشور و چه پس از فرار به سمت آغوش دشمنان ملت به میدان آوردند اما نه تنها ذره‌ای موفق نشدند بلکه به برکت تدابیر داهیانه امام راحل(ره)، کشور بحران‌زده و آسیب پذیر ایران پس از دو سال دارای ساختار سیاسی سازمان‌یافته، قانون اساسی، دولت، مجلس و دستگاه قضایی منسجم بود.

سردار ایافت با اشاره به اینکه عملیات «فروغ جاویدان»، تکمیل‌کننده برنامه صدام برای تجاوز گسترده به مرزهای سرزمینی ایران اسلامی بود، متذکر شد: طرح رزم «دفاع متحرک» که استراتژی جنگی حزب بعث در سال‌های پایانی جنگ بود، اساساً با این هدف برنامه‌ریزی و اجرایی شد که پیروزی‌های غرورانگیز رزمندگان اسلام را در محورهای جنوب، میانی و غرب تحت تأثیر قرار دهد و برگ برنده‌های جمهوری اسلامی را در مناطق عملیاتی غیرفعال سازد.

جانشین سابق قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: تهاجم ناجوانمردانه به فاو و حلبچه و بمباران‌های شیمیایی ضدانسانی ازجمله محورهای همین تاکتیک رزمی جدید بود و هجوم سریع منافقین از محور اسلام‌آباد به سمت کرمانشاه و پیشروی آنان به قصد تصرف همدان و تهران نیز به عنوان برنامه مکمل اجرایی شد.

جنایات منافقین؛ از سوزاندن بیماران تا به دار آویختن روستاییان

وی در ادامه ضمن روایت چند خاطره از مصادیق جنایات منافقین در جریان عملیات تهاجمی از جبهه‌های غرب، گفت: هیچ‌گاه از خاطر نمی‌برم که پس از زمین‌گیر کردن منافقین در گردنه چهارزبر، وقتی متعاقب آنان به راه افتادیم تا ایران اسلامی را تا مرزهای بین المللی از لوث وجود این تروریست‌ها پاک کنیم، در هر قدم پیکر به دار کشیده شده یکی از هم‌وطنان را از تیرهای چراغ کنار جاده پایین می‌آوردیم و بدن‌های مطهر این شهدا متعلق به مردمان عادی شهرها و روستاهای مجاور بودند که فقط به جرم ریش داشتن و مشابهت با بسیجیان، به شهادت رسیده بودند.

وی افزود: دردناک‌ترین خاطرات رزمندگان عملیات مرصاد مربوط به لحظاتی است که همه وارد بیمارستان اسلام‌آباد شدیم و با تلی از پیکرهای سوخته در میانه محوطه بیمارستان مواجه شدیم که متعلق به بیماران بستری‌شده در این بیمارستان بود. اجساد مطهر هم‌وطنانی که منافقین پس از اشغال اسلام‌آباد، آن‌ها را از تخت‌ها پایین کشیده، کشان‌کشان به میانه محوطه بیمارستان آورده، روی‌هم انداخته و زنده‌زنده آن‌ها را سوزانده بودند.

این پیشکسوت دفاع مقدس ادامه داد: توپخانه گردنه پاتاق، یکی دیگر از قتلگاه‌های منافقین بود که پس از اشغال آن، منافقین همه سربازان مستقر در این مرکز را به ردیف درازکش کرده و اعدام صحرایی کرده بودند و مشاهده پیکرهای خون‌آلود این جوانان جلوی درب ورودی این مرکز، انسان را تکان می‌داد.

سردار ایافت خاطرنشان کرد: موفقیت مرحله اول این عملیات در مهران به قدری دشمنان نظام و ملت را مشعوف کرد که طبق اسناد استخبارات عراق، یکی از سناتورهای آمریکایی پس از اشغال مهران به منطقه آمد و در جشن پیروزی منافقین برای نخستین بار، شعار موهوم «امروز مهران، فردا تهران» را بر زبان آورد و اساساً این شعار که بعدها به هدف اساسی منافقین در عملیات خود تبدیل شد، از زبان یک سناتور آمریکایی انشا شده بود.

وی با بیان اینکه تصور منافقین این بود که در جریان حمله به ایران، فقط باید مراکز نظامی را تصرف کنند و در خصوص مردم هیچ مشکلی نخواهند داشت و آحاد ملت هوادار آنان هستند، افزود: القای این تصور نادرست، دروغ جاویدان سرکردگان این گروهک در جریان عملیات فروغ جاویدان بود و حقیقت امر زمانی برای این ناکسان روشن شد که در هنگام عبور کاروان منافقین از گردنه‌های استان کرمانشاه، مردم را با بیل و ابزارهای کشاورزی در برابر خود دیدند.

جانشین سابق قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه در انتها اظهار کرد: پیام امام پس از پذیرش قطعنامه، به معنای واقعی کلمه جنب‌وجوشی در بین مردم به وجود آورد و هنگامی که مردم متوجه ماجراجویی‌های جدید صدام شدند، به صورتی به میدان آمدند تحلیلگران آمریکایی با مشاهده حجم رزمندگان در راه جبهه‌ها، سراسیمه نزد صدام آمدند و به او گفتند که ایرانی‌ها آمدند، دیگر امکان پیشروی نخواهید داشت و به هلاکت رساندن خیانتکاران متجاوز و تحقق پیروزی غرورآفرین مرصاد در سایه وفاق ملت و رهبری نظام صورت گرفت.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.