سرلشکر سلامی:

ظرفیت فروپاشی رژیم صهیونیستی مهیا است/ با اشتباه صهیونیست‌ها جنگ آینده جنگ ممات آنها است

حزب الله چون در میدان جهاد متولد شده و رشد کرده است ، دشمن صهیونیستی به خوبی دامنه و عمق قدرت آن را درک می‌کند.

فرمانده کل سپاه در دیدار قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد : ظرفیت فروپاشی رژیم صهیونیستی مهیا بوده و کافی است شرایط برای اشتباه آنها فراهم شود.
حجت الاسلام‌والمسلمین شیخ نعیم قاسم قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان عصر شنبه با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد .
در این دیدار سرلشکر حسین سلامی با تحسین هوشمندی و اقتدار مقاومت اسلامی لبنان ، حزب الله را قدرت عزت آفرین و ضامن امنیت مردم این کشور دانست و گفت :حزب الله چون در میدان جهاد متولد شده و رشد کرده است ، دشمن صهیونیستی به خوبی دامنه و عمق قدرت آن را درک می‌کند.
وی افزود: در شرایطی که شاهد روند گسترش قدرت در محور مقاومت هستیم ، در مقابل دشمن مقاومت در حال افول و زوال قدرت است ؛ هرچند آنها در فضای مجازی و عملیات روانی در پی معکوس نشان دادن این روند و وحشت ایجاد شده در اردوگاه خود هستند .

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در حال مشاهده حزب الله قهرمان و شمشیر قدس برابر خود است ، خاطرنشان کرد: حرکت حماسی اخیر حزب الله در متوقف سازی ارتش صهیونیستی ، به نخست وزیر جدید رژیم جعلی نشان داد معادلات در جای دیگری تعیین می شود و هیچ چیزی عوض نشده است .

سرلشکر سلامی تاکید کرد: صهیونیست‌ها از این واقعیت درک دقیقی دارند که اگر موتور حزب‌الله روشن شود آنها باید قطعاً از سرزمین های اشغالی فرار کنند ، زیرا شخصیت جدید حزب الله در بعد نظامی که قدرت جنگ روی زمین است اگر به حرکت درآید دومینوی فرار اتفاق خواهد افتاد .

فرمانده کل سپاه تشدید موج فرار که با فقدان راه فرار همراه است را برای صهیونیست‌ها یک بحران روحی بزرگ و شوک آور قلمداد کرد و گفت: این وضعیت به فروپاشی رژیم صهیونیستی که کار سختی هم نیست منجر خواهد شد.

وی تاکید کرد : هم اکنون ظرفیت‌ها برای فروپاشی رژیم صهیونیستی مهیا است و کافی است شرایط با اشتباه آنها فراهم شود تا جنگ آینده جنگ ممات آنها نام بگیرد .

فرمانده کل سپاه با تاکید بر تداوم حمایت‌ها و پشتیبانی‌های انقلاب اسلامی و ملت ایران از مقاومت لبنان و آرزوی سربلندی برای حزب الله عزیز تصریح کرد :حزب الله فقط یک نیروی نظامی نیست ، بلکه پشتوانه و تکیه گاه اصلی مردم لبنان است و در میان همه مردم این کشور از جایگاه رفیع معنوی برخوردار است و حفظ این منزلت بسیار مهم و حائز اهمیت است .

سرلشکر سلامی در پایان با گرامیداشت یاد ، نام و نقش آفرینی های حماسی و تاریخ‌ساز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و کمک به بالندگی و اقتدار حزب الله لبنان گفت: دشمن تصور می کرد جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی قائمه خود را از دست می دهد ، در حالی که نمی دانست شهید سلیمانی از حاج قاسم سلیمانی قوی‌تر و قدرتمندتر است .

شیخ نعیم قاسم قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان هم در این دیدار با قدردانی از حمایت های ملت ایران بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مقاومت اسلامی لبنان گفت :حزب الله و مردم لبنان دستاوردها و موفقیت های خود را مرهون حمایت‌های جمهوری اسلامی و فداکاری ها و جانفشانی های شهدا و رزمندگان مقاومت به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی که خود را عنصری از حزب‌الله می‌دانست ، می‌دانند .

وی افزود: به رغم برخی مشکلات و تلاش دشمنان برای اعمال تحریم و فشار ضد لبنان و از بین بردن امنیت مردم آن، توانسته ایم موقعیت و محیط خود را حفاظت کنیم .

شیخ نعیم قاسم همچنین با اشاره به احساس هم پیمانی بین مردم لبنان، موقعیت خوب حزب‌الله نزد آحاد مردم این کشور را مایه یاس و نگرانی دشمنان قلمداد کرد
 

منبع: سایت بصیرت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.