بسیاری از موفقیت‌های نیروهای مسلح مرهون تلاش‌های سرلشکر فیروزآبادی است

سرلشکر ایزدی با اشاره به خدمات ارزنده سرلشکر فیروزآبادی در دوران دفاع مقدس و پس از آن گفت: بسیاری از موفقیت‌های نیروهای مسلح مرهون تلاش‌های سرلشکر فیروزآبادی است.

سرلشکر «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم‌الانبیا اظهار داشت: بنده این افتخار را داشتم که نزدیک به ۳۰ سال در خدمت این سردار بزرگوار باشم و باید بگویم که سرلشکر فیروزآبادی شخصیتی بی نظیر، با هوش و با استعداد عالی بود.

وی افزود: ایشان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و نقش ارزنده‌ای در مبارزه با رژیم طاغوت داشت و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش برجسته ای در دوران دفاع مقدس ایفا کرد.

سرلشکر ایزدی گفت: فراست و درایتی که سرلشکر فیروزآبادی داشت، سبب شد تا جبهه‌های حق علیه باطل را به نحو مطلوبی پشتیبانی کند و بعد از دوران دفاع مقدس به خاطر شایستگی‌هایی که داشت در مشاغل حساس گمارده شد و بنیان ستاد کل نیروهای مسلح را نیز ایشان گذاشت.

وی تصریح کرد: سرلشکر فیروزآبادی مدت ۲۷ سال با حکمت، هوشمندی و تدبیر اوضاع نیروهای مسلح را پیش برد و موفقیت‌هایی که نیروهای مسلح داشتند، بسیار مرهون درایت سرلشکر فیروزآبادی بود.

سرلشکر ایزدی گفت: سردار فیروزآبادی همچنان‌که در حوزه مسائل نظامی صاحب‌نظر بود در حوزه علوم دینی و مکتبی نیز تسلط خوبی داشت و در یک دوره ای که عمل جراحی داشت، سوره نور را از حفظ خواند و بعد شروع به تفسیر سوره کرد.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم‌الانبیا خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی یک شخصیت بزرگ را از دست داد و امیدوارم همرزمان ایشان راه این سردار عالیقدر را ادامه دهند.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.