معجزه قرن

هزاره سوم میلادی و قرن جدید برای مسلمانانی که با منطق امام حسین (ع) می‌جنگند یک هزاره و قرن سراسر پیروزی است هیچ تردیدی در این معجزه قرن وجود ندارد.

 محمدکاظم انبارلویی طی یادداشتی با عنوان «معجزه قرن» نوشت: 

«مرغان که کنون از قفس خویش جدایید

رخ باز نمایید و بگویید کجایید؟

در هر سخن از جان شما هست جوابی

هرچند دهان را به جوابی نگشایید

40 سال پیش اشرار جهانی به این نتیجه رسیدند تا انقلاب نوپای اسلامی جان نگرفته، آن‌را با یک حمله برق‌آسا از زمین و هوا و دریا در هم بکوبند و آن‌را در نطفه خفه کنند.

صدام به نمایندگی از این اشرار و حزب بعث عراق به نمایندگی از همه احزاب شیطانی جهان مأمور این جنایت جنگی شدند و از غرب و جنوب کشور حمله‌ور شدند و سرزمین‌هایی را تصرف کردند. هزاران نفر را به شهادت رساندند ، شهرهایی را ویران و انسان‌های بی‌گناهی را آواره بیابان‌ها کردند.

آن زمان طراحان این جنگ هیچ‌وقت پیش‌بینی نمی‌کردند از ارتش به‌هم پاشیده دوران طاغوت که رهبران آن به جرم کشتار مردم در خیزش‌های 56 و 57 به تیغ مجازات سپرده شده بودند یک ارتش نیرومند مردمی سر برآورد و پشت قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی را با یک تشر بلرزاند.

آن زمان جنایتکاران جنگی آمریکا و شوروی و دیگر شرکای منطقه‌ای آن‌ها پیش‌بینی نمی‌کردند نهال نورسیده سپاه به قدرتی دست یابد که نه‌تنها متجاوزان را از خاک میهن بیرون کند بلکه کشورهای اسلامی منطقه را از تجزیه وتلاشی نجات دهد و پشت دروازه های رژیم صهیونیستی خیمه بزند.

آن زمان استراتژیست های جهانی و سازندگان سلاح‌های کشتار جنگی پیش‌بینی نمی‌کردند، ایرانی که در تهیه سیم‌خاردار برای دفاع از مرزهای خود مشکل داشت و بی‌سلاح و بی‌حفاظ با دست خالی دفاع مقدس را وجهه همت خود ساخت، به توفیقاتی در رسیدن به سلاح‌های دفاعی دست یابد که امروز در شعاع 3 هزار کیلومتری سرزمین خود هر جنبنده‌ خائنی که دست تجاوز به کشور دراز کند در لحظه قطع کند .

آن‌ها پیش‌بینی نمی‌کردند جوانان غیور ، پهلوان و نیرومند ایران در فاصله چندهزار پایی در هوا و فاصله چند مایلی در دریا و زمین خواب خوش را از متجاوزین بربایند و به قدرتی دست ‌یابند که هرگز هیچ اتاق جنگی علیه ایران شکل نگیرد.

دنیا امروز در حیرت این سؤال غرق است که چطور ایرانیان به این مرتبت از قدرت رسیده‌اند. این رهبری هوشمند، صبور، حکیم ، شجاع، مدیر و مدبر از کجا ظهور کرد؟ این جوانان که پرچم عزت و افتخار و سربلندی میهن اسلامی را به دوش می‌کشند از کجا پیدا شدند؟ معادلات قدرت در جهان چگونه به هم ‌خورد؟ چطور شد عمال متجاوز و عامل تجاوز در خاک خود به دار مکافات آویخته شد و دو ملتی که رودرروی هم به غلط ایستاده بودند چگونه همدیگر را در آغوش گرفتند و دوشادوش هم علیه تروریسم و فتنه داعش دو کشور سوریه وعراق را از تجزیه و تجاوز نجات دادند. کیست که نداند پشت همه این پیروزی‌ها دست خدا بود.

این پیروزی‌های شگفت‌انگیز و این تغییرات حیرت‌آور جهانی محصول فداکاری و ایثار شهدایی است که شأن آن‌ها با شهدای صدر اسلام برابری می‌کند.

عزت ملت ایران و عظمت کشور ایران محصول فداکاری مردمی است که تا پای جان ایستادند و جوانان آن‌ها در ایام اسارت سرود آزادی خواندند و جانبازان و ایثارگران آن‌ها تا پای جان جنگیدند و افتخار آفریدند.

اقتدار و مظلومیت شهدا یک امپراطوری تا دندان مسلح را که خیمه خود را در نیمی از جهان برپا کرده بود از درون پوساند و متلاشی کرد.

ادامه مقاومت و ایثارگری و ظهور پدیده مدافعان حرم و حریم جمهوری اسلامی باعث شد صدای شمارش معکوس فروپاشی در کاخ سفید و کاخ‌های سیاه در اروپا به صدا درآید.

کسانی که تخم تجاوز و جنگ را در 40 سال پیش در ایران کاشتند در سرزمین‌های خود طوفان و فروپاشی و انهدام قدرت درو کردند.

مقاومت ملت ایران و مقاومت ملت‌های منطقه در برابر متجاوزین باعث شده است که انگشتان جنگ‌افروزان از روی ماشه تجاوز برداشته شود، هیچ‌کس برای حل مشکلات جهانی به جنگ فکر نکند .

فرار آمریکا از افغانستان و به‌زودی از عراق که فقط یک مهلت 100 روزه را دارد نشان می دهد، منطق جنگ با راهبرد پیروزی خون بر شمشیر یک راهبرد شکست خورده است. امروز جنگ افزارهای کشتار جمعی در دست قدرت‌های بزرگ جز هزینه برای آنها درآمدی ندارد.

هزاره سوم میلادی و قرن جدید برای مسلمانانی که با منطق امام حسین (ع) می‌جنگند یک هزاره و قرن سراسر پیروزی است هیچ تردیدی در این معجزه قرن وجود ندارد. این یک کشف بزرگ توسط یک استراتژیست بزرگ نظامی به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی است. 

امروز با افتخار به مرزنشینان و مدافعان مرزهای مقدس سرزمین‌مان در سپاه و ارتش و بسیج می توانیم بگوییم، 

بتازید، بتازید که چالاک سوارید

بنازید، بنازید که خوبان جهانید

کسانی که جان شیرین خود را در دفاع مقدس بر طبق اخلاص نهادند و اکنون عند ربهم یرزقون هستند می‌توانیم با یقین به آ‌نها خطاب کنیم؛

عیش‌هاتان نوش باد ! هر زمان! ای عاشقان

وزشما کان شکر باد این جهان! ای عاشقان

هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم و بر روح پرفتوح امام خمینی (ره) و شهدا همچون کوه در برابر تجاوز اشرار جهانی ایستادند درود می‌فرستیم و دست آزادگان و ایثارگران و جانبازان این دوران افتخارآمیز را می‌بوسیم».

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.