رئیس سازمان بسیج:

باید با الگوی شهید سلیمانی مشکلات مردم را حل کنیم

وی هم‌افزایی دستگاه‌های مسوول با همت نیروهای فداکار را لازم و ضروری خوانند و اضافه کرد: هر زمانی که با این الگو وارد شده‌ایم، موفق عمل کرده‌ایم.

 سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی مرد میدان در روستای زین‌آباد با ادای احترام به روح ملکوتی امام راحل و شهدا، شهید سلیمانی را یک مصلح جهانی خواند و اظهار داشت: صلوات می‌فرستم به روح شهید حاج‌قاسم سلیمانی، همان شهیدی که یک مصلح جهانی بود و با هدایت رزمندگانِ جبهه‌های مقاومت و مدافعان حرم با لشکرهای سیاهی، تاریکی و جهل جنگید تا صلح و آزادگی را در جهان برقرار و به عزت ایران عزیز و اسلام کمک کند، افتخار می‌کنیم که فخر جهان اسلام از دیار کریمان برخواسته است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه دشمنان ما شکست را در منطقه پذیرفته‌اند، عنوان کرد: امروز ما شاهد هستیم که دشمنان اسلام در حال خارج شدن از منطقه هستند، انها شکست را پذیرفتند و به آن اعتراف کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه صدای شکسته شدن استخوان‌های رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود، آنها هم به پایان موجودیت خود نزدیک شده‌اند، ابراز داشت: بسیاری از ساکنان سرزمین‌های اشغالی فلسطین آماده شده‌اند تا به وطن خود بازگردند.
سردار سلیمانی با بیان اینکه رزمندگان یمن در آستانه پیروزی نهایی قرار دارند، خاطرنشان کرد: این امر برای سوریه، فلسطین و لبنان نیز صادق است که عملکرد فرماندهان بزرگ را برجسته می‌کند.‌
وی با گرامیداشت هفته بسیج، با یادآوریِ مکتب شهید سلیمانی، آن را مکتب بسیج انقلاب اسلامی خواند و ابراز داشت: این همان مکتب امام راحل و مکتب رهبر معظم انقلاب اسلامی و در نهایت مکتب انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در پروژه‌های خدماتی پرداخت و تصریح کرد: این خدمات، کاهش مشکلات مردم را در پی دارد که جای شکرگزاری و قدردانی است.
وی با تاکید بر اینکه ما برای حل مشکلات خودمان همه ظرفیت‌ها را در اختیار داریم، بیان داشت: ایران یکی از کشورهای بی‌نظیر است و ظرفیت‌های متنوع و گوناگون را در اختیار دارد، البته نارسایی‌هایی هم داریم که قابل حل است.
سردار سلیمانی عنوان کرد: سال‌هایی که نزولات جوی کم می‌شود تاثیر آن به صورت مستقیم را در زندگی مردم، کشاورزان و باغداران که زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه محسوب می‌شود، مشاهده می‌کنیم.
وی اضافه کرد: در اقلیم کرمان که خشک‌تر هست این تاثیر بیشتر دیده می‌شود اما بدین معنا نیست که ظرفیت حل مشکل را نداریم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از انتقال آب دریای عمان سخن به میان آورد و تصریح کرد: این امر در دستور کار دولت جدید قرار گرفته که نوید بخش روزهای خوبی است.
وی با تاکید بر اینکه باید با الگوی شهید سلیمانی به حل مشکلات برویم، عنوان داشت: باید در این زمینه به صورت یک جبهه واحد، وارد عمل شویم و مردم تاثیرات آن را ببینند.
سردار سلیمانی افزود: حل مشکلات مردم به سرعت در دستور کار قرار گرفته و همه ما وظیفه داریم با حساسیت وارد میدان عمل شویم، این تکلیف را رهبر معظم انقلاب بر دوش ما قرار داده‌اند و خطاب به فرزندان بسیجی فرموده‌اند«در میدان‌های عمومی ملت ایران فداکاری کنید».
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه ما در سپاه و بسیج همه ظرفیت‌های خود را به میدان خواهیم آورد، تصریح کرد: ما در کنار دولت، مسئولان و وزارتخانه‌ها هستیم تا بتوانیم در حل مشکلات کمک کننده باشیم.
وی اضافه کرد: اولویت اصلی دولت، حل مشکلات مردم است، هماهنگی‌هایی به‌عمل آورده‌ایم تا در مسائلی همچون آبرسانی، رفع آسیب در صنایع متوسط و کوچک جهت بهره‌وری بیشتر و مانع‌زدایی در ساخت مسکن برای محرومان اقدام کنیم.
وی با تاکید بر اینکه اگر ما مرد میدان باشیم، مشکلات امروز ما حل شدنی است؛ خاطرنشان کرد: همانطوری که سردارِ دل‌ها که افتخار ملت ایران و جهان اسلام است توانست پیروزی‌های درخشان را خلق کند، در جنگ با داعش محاصره‌های سخت را بشکند ما نیز می‌توانیم با همان روحیه به جنگ مشکلات برویم و پیروز شویم.
وی هم‌افزایی دستگاه‌های مسوول با همت نیروهای فداکار را لازم و ضروری خوانند و اضافه کرد: هر زمانی که با این الگو وارد شده‌ایم، موفق عمل کرده‌ایم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.