نماینده ولی فقیه در سپاه:

قوی شدن رمز ماندگاری است

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» گفت: در شرایطی که نظام مقدس جمهوری اسلامی با دشمنان توطئه‌گری روبه‌رو است، برای مواجهه با چنین دشمنانی، در صیانت از امنیت و آرامش مردم باید قدرتمند باشد.

هادی نیوز: حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز (دوشنبه) در جمع حلقه‌های صالحین سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان، از بسیجیان به‌عنوان انسان‌هایی آگاه، بصیر و با استقامت فکری و عملی نام برد و خطاب به آنان اظهار داشت: شما در سابقه انقلابی و پاسداری از انقلاب اسلامی پیشتاز هستید، با وجود همه کمبود‌ها و کم‌توجهی‌ها در پاسداری از انقلاب در تمامی عرصه‌ها حتی زمانی که هیچ تیپ و لشکری تشکیل نشده بود، خوش درخشیدید.

وی یکی از مهم‌ترین جلوه‌های مجاهدت بسیجیان در عرصه خدمت‌رسانی را اقدامات آنان در امدادرسانی به سیل‌زدگان خوزستان و نیز آب‌رسانی به روستا‌های کم‌برخوردار عنوان و بیان کرد: در پیشگاه الهی هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به بندگان خدا نیست و شما نیز باید نسبت به این نعمت بزرگ شاکر باشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با اشاره به بیانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه امروز بزرگترین مبارزه با استکبار خدمت به مردم است، گفت: خدمت به مردم باعث می‌شود که انگیزه، امید و نشاط آن‌ها برای سنگرنشینی انقلاب ارتقا یابد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد، پاسداری از این انقلاب الهام‌بخش حساس‌تر، دشوارتر و نیازمند آگاهی‌های بیشتری می‌شود.

وی قوی شدن و اقتدار آفرینی را رمز ماندگاری توصیف و تأکید کرد: در شرایطی که نظام مقدس جمهوری اسلامی با دشمنان توطئه گری مواجه است، برای مواجهه با چنین دشمنانی، در صیانت از امنیت و آرامش مردم باید قدرتمند باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه از دشمن انتظاری غیر از دشمنی نیست، گفت: قوی شدن شامل ابعاد مختلفی است که یکی از آن بعد سخت‌افزاری مانند موشک، سلاح‌های جنگی، آموزش و اشراف اطلاعاتی می‌شود، اما علاوه بر اقتداربخشی در این حوزه، می‌بایست بصیرت دینی افراد به‌عنوان قوت درونی آنان ارتقا یابد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پایان، ولایت‌مداری و روحیه جهادی را از مشخصه‌های بارز بسیجیان برشمرد و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا در حلقه‌های صالحین، علم و عمل با هم تجلی یابد. بسیجیان استان خوزستان در حلقه‌های صالحین پیشتاز و در صادقین هم موفق و درخشان ظاهر شده‌اند که امیدواریم این درخشش‌ها همچنان تداوم یابد.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.