بزرگ‌ترین توزیع کمک‌های مؤمنانه از فردا آغاز می‌شود/ دشمنان پیام رزمایش پیامبر اعظم را به خوبی دریافت کردند

سخنگوی سپاه با بیان اینکه معاونت لجستیک سپاه از مدت‌ها قبل مقدمات را فراهم کرده است، گفت: سازمان بسیج نیز بستر توزیع را آماده کرده و از فردا توزیع آغاز می‌شود که متوسط میزان توزیع در هر استان بین ۵۰ تا ۸۰ هزار بسته برای هر استان است.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه در نشست خبری پیرامون اقدامات مردمی و کمک‌های مومنانه سپاه و بسیج در دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میزبان همه مردم عزیز و دوستداران حاج قاسم در سراسر کشور است.

وی افزود: در طول دو سال گذشته سپاه در ۱۵ مرحله اقدام به توزیع اقلام و کمک‌های مومنانه داشته است، در آستانه دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی مقرر شد که با بهره‌گیری از همه شناختی که طی دو سال گذشته به دست آمده، گسترده‌ترین و حجیم‌ترین توزیع کمک‌های مومنانه را داشته باشیم که در این مرحله ۲ میلیون بسته معیشتی برای ۳۱ استان کشور در نظر گرفته شده است.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه معاونت لجستیک سپاه از مدت‌ها قبل مقدمات را فراهم کرده است، گفت: سازمان بسیج نیز بستر توزیع را آماده کرده و از فردا توزیع آغاز می‌شود که متوسط میزان توزیع در هر استان بین ۵۰ هزار تا ۸۰ هزار بسته برای هر استان است.

سردار شریف تأکید کرد: مطمئنا با تجربه‌ای که از ۱۵ مرحله قبل داشتیم، این مرحله با دقت و سرعت بیشتری اجرا و بسته‌ها توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات گسترده سپاه در حوزه بهداشت و درمان، عنوان کرد: تولید واکس نورا یکی دیگر از اقدامات سپاه است که فردا سومین مرحله تست بالینی آن با تزریق 10 هزار دز واکسن و با حضور فرمانده کل سپاه در بیمارستان بقیه الله آغاز خواهد شد.

سخنگوی سپاه با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) 17 سپاه گفت: این رزمایش ۱۵ روزه بود که بخشی از آن رسانه ای شد و خوشبختانه دشمنان ما از جمله رژیم صهیونیستی پیام این رزمایش را به خوبی دریافت کرده اند، دشمنان به خوبی فهمیده اند که اگر تهدیدی داشته باشند پاسخ قاطع آن را دریافت خواهند گرفت.

سردار شریف ادامه داد: این رزمایش با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) و همه مسئولان کشوری و شورای عالی امنیت ملی انجام شد و برخلاف آنچه برخی رسانه‌ها می‌خواستند القا کنند که بر خلاف منافع کشور است اما پیام‌های بسیار مثبتی دریافت کردیم و مورد تایید وزارت امور خارجه و ریاست جمهوری قرار گرفت.

وی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 17 را نقطه پایانی برای مطالب مطرح شده از سوی عده‌ای که در گذشته برگزاری رزمایش را برای تحت شعاع قرار دادن مذاکرات هسته‌ای می دانستند، برشمرد و گفت: سپاه رزمایش‌های خود را برای ارتقاء سطح آمادگی خود برای دفاع از کشور انجام می‌دهد و کاری به اینکه کدام جناح بر سر کار است ندارد.

سخنگوی سپاه با تقدیر از مردم استان‌های جنوبی که رزمایش در آنجا برگزار شد، گفت: مردم شریف استان‌های جنوبی به ویژه در جزایر خلیج فارس به خوبی و روی باز پذیرای برادران خود در سپاه بودند که جا دار از آنها تشکر کنیم.

سردار شریف در پاسخ به سوالی پیرامون انتقام خون شهید سلیمانی عنوان کرد: مهمترین انتقام خون شهید سلیمانی تلاش برای عدم توفیق آمریکا در منطقه است، دستاوردها حاج قاسم سلیمانی در منطقه به خوبی حفظ شده و مهمترین هدف که قطع کردن دست و پای آمریکا از منطقه بود، شاهد هستیم که این مهم در حال رخ دادن است و محور مقاومت بیش از پیش مستعد ایستادگی در برابر دشمنان هستند. راهبرد سپاه این است که اجازه ندهد راهبردهای آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه اجرایی شود و این مهم با پیشگامی نیروی قدس در حال انجام است.

وی در خصوص اقدامات تروریستی در جنوب شرق کشور نیز گفت: سالهاست که دشمنان با حمایت از گروه‌های تروریستی تلاش می‌کند که امنیت در جنوب شرق کشور را مختل کنند اما با اقدامات سپاه در حوزه تامین امنیت تقریبا می‌توان گفت که دشمنان خلع سلاح شده اند، البته شرارت آنها ادامه دارد و چند روز پیش دو تن از کادر سپاه را به شهادت رساندند که بالا فاصله سر دسته آنها به هلاکت رسیده و هم اکنون اقدامات برای دستگیری دیگر همدستان این شرور نیز در جریان است.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.