چرا آمریکایی‌ها باید منتظر انتقام از قاتلان شهید سلیمانی باشند؟

تاکید مجدد رهبر انقلاب بر موضوع تقاص از قاتلان شهید سلیمانی و هم‌چنین اظهارات فرمانده‌کل سپاه مبنی بر اینکه انتقام سردار سلیمانی یک استراتژی و آرمان است، نشان می‌دهد گذشت زمان موجب فراموشی موضوع انتقام از قاتلان سردار دل‌ها نمی‌شود.

هادی نیوز: رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده و ستاد سالگرد شهید سلیمانی مجدداً به موضوع تقاص از قاتلان شهید سلیمانی اشاره کردند و فرمودند: « قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند.» 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین تاکید کردند: «شهید سلیمانی ماندنی است، تا ابد زنده است؛ آنهایی که او را شهید کردند -ترامپ و امثال او- جایشان زباله‌دان تاریخ است و جزو فراموش‌شدگان تاریخ خواهند بود در زباله‌دان، امّا او تا ابد زنده است؛ شهید این جوری است و دشمنان او گم و گور خواهند شد. البتّه ان‌شاءالله بعد از آنکه تقاص دنیوی‌شان را بدهند، گم و گور خواهند شد.

در روزهای اخیر هم پویانمایی برگزیده پویش «قهرمان» که به موضوع انتقام از قاتلان شهید سلیمانی پرداخته بازتاب گسترده‌ای در بین رسانه‌ها و سیاستمداران آمریکایی داشته است.

این پویانمایی که با عنوان «انتقام حتمی است» توسط پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب منتشر شد به ابعاد موضوع انتقام خون شهید سلیمانی می‌پردازد.

 * واکنش پنتاگون به انیمیشن برگزیده پویش قهرمان 

جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز در مورد انیمیشن «انتقام حتمی است»، می‌گوید: ما به تازگی از این موضوع مطلع شده‌ایم و در حال بررسی آن هستیم. ما هر تهدیدی از سوی ایران را کاملاً جدی میگیریم.»

* انتقام سردار سلیمانی یک استراتژی و آرمان است

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در بخشی از گفت‌وگویی که اخیرا با پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب داشته، گفته است: قاسم وقتی زنده بود، ما یک سردار سلیمانی می‌شناختیم؛‌ اما وقتی شهید شد، آن انقلابی که در قلب‌ها به‌وجود آمد و راه جدید در دل‌ها باز کرد و در شخصیت جوان‌ها نفوذ کرد و تکثیر شد، یک قاسم شد میلیون‌ها قاسم که الآن همه‌ آن‌ها حرف از انتقام می‌زنند. خب، خطرناک‌تر شده است.

وی با بیان اینکه الآن، انتقام به یک استراتژی،‌ آرزو، آرمان و نقطه حرکت تبدیل شده است، تاکید می‌کند: اصلاً گرایش جوانان بعد از شهادت قاسم به جهاد بیشتر شده است. این برای دشمن خطر ایجاد می‌کند. ما هر وقت از مرگ نترسیم، خطرناکیم.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.