مذاکره با شیطان محال است «برد-برد» باشد

سردار اسدی گفت: امروز آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ در شش جبهه مختلف با ما می‌جنگد و به همین جهت، مذاکره با شیطان محال است که برد-برد باشد.

سردار سرتیپ «جعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) اظهار داشت: ارتش‌ها ارکان دارند و وقتی جنگ بر ما تحمیل شد، آن‌ها با همان ارکان وارد جنگ‌ شدند، ولی سپاه که تازه تشکیل شده بود، چنین ارکانی نداشت و سراسیمه وارد دفاع شد.

وی افزود: بر این اساس در سپاه کسی در آن روز‌ها قائل به اطلاعات و عملیات نبود و هر کس وارد جبهه می‌شد، سلاح به دست می‌گرفت و به مقابله با ارتش عراق می‌پرداخت؛ البته سلاح هم که نداشتیم و هر کس هر سلاحی حتی سلاح شکاری می‌توانست تهیه کند، به دست می‌گرفت.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه اولین مواجهه من با حسن باقری در پادگان منتظران شهادت (پایگاه گلف) بود، گفت: در جلسه‌ای که در پایگاه منتظران شهادت داشتیم، فرمولی در آنجا توسط بچه‌های عملیات نوشته شده بود، مبنی بر اینکه ۲۰ درصد اطلاعات به همراه ۸۰ درصد عملیات برابر با موفقیت صد درصدی عملیات است؛ اما حسن باقری با اعتراض به این فرمول، معتقد بود هرکدام از فعالیت‌های مربوط به اطلاعات و عملیات در هر عملیاتی باید ۱۰۰ درصد باشد.

سردار اسدی با تأکید حساسیت شهید باقری به رعایت دقیق مباحث مربوط به بیت‌المال و نکات شرعی، ادامه داد: شهدا خداوند را به‌عنوان ولی خود انتخاب کردند، لذا توصیه من به همه این‌ است که نامه‌ای را که حاج قاسم به دختر وسطی خود نوشتند، بخوانند و ببینند چه کسی می‌تواند غیر از وی چنین ادعایی را بکند؛ روز نهم بهمن به دست‌بوسی امام (ره) نائل شده بودیم و علی‌القاعده حسن باقری و مجید بقایی هم باید می‌آمدند، اما برای عملیات چنان ولع داشتند که گفتند شما بروید و ما کار‌های شناسایی را انجام می‌دهیم.

وی افزود: در این جلسه بود که امام (ره) دست شهید صیاد شیرازی و محسن رضایی را در دست هم قرار داد و سفارش کرد که با هم متحد باشند؛ لذا امروز هم آنچه لازمه همه مردم کشورمان است، وحدت است و جبهه‌بندی‌هایی که می‌بینیم غلط است؛ زیرا جبهه مقابل ما آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: امروز آمریکا به عنوان شیطان بزرگ در شش جبهه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی و ... با ما می‌جنگد به همین جهت مذاکره با شیطان محال است که برد-برد باشد.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.