فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی پدافند هوایی در طراحی و ساخت سامانه‌های راداری و موشکی خوداتکا شده است

امیر صباحی‌فرد گفت: امروز نیروی پدافند هوایی در طراحی و ساخت انواع تسلیحات و سامانه‌های راداری و موشکی به خوداتکایی رسیده است.

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش امروز در جمع فرماندهان و مسئولان این نیرو ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: فرماندهان و مسئولان باید خودشان بعنوان رسانه عمل کنند و با حضوری پر رنگ در مراسم‌های دهه فجر وحدت، همدلی و کارآمدی نیرو‌های مسلح بخصوص مجموعه پدافند هوایی را به گوش جهانیان برسانند.

وی با بیان اینکه هم افزایی و هماهنگی برای بسترسازی و مشارکت کارکنان در برنامه‌ها و مراسم‌های دهه فجر باید به نقطه اوج خود برسد، افزود: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان ضروری و لازم است و این پیشرفت‌ها بویژه در ۴ دهه اخیر در تمامی زمینه‌ها باید کاملا فنی و هنری بازخوانی شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: بزرگترین جشن ملی کشور اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در عرصه بین‌المللی دارد و انتظار می‌رود مراسم‌های دهه فجر در تمامی مناطق و گروه‌های پدافندی در تراز انقلاب اسلامی برگزار شود.

وی با بیان اینکه جهش علمی، تولید ملی و کارآفرینی، عدالت محوری، عزت، وحدت و یکپارچگی ملت از مهمترین دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: امروز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی پاسخ هرگونه تفرقه، توطئه و فتنه‌ای را با مشت گره کرده نشان داده اند.

سرتیپ صباحی فرد معنویت، بصیرت و خدمت صادقانه را رمز صلابت و اقتدار نیرو‌های مسلح دانست و افزود: جوانان این سرزمین بویژه کارکنان تلاشگر، متخصص و ولایی نیروی پدافند هوایی با ایثار و خود باوری امروز در طراحی و ساخت انواع تسلیحات و سامانه‌های راداری و موشکی به چنان درجه‌ای از خوداتکایی و اعتماد به نفس رسیده‌اند که دشمن حتی فکر تجاوز به آب و خاک این سرزمین را به ذهن خود راه ندهد.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.