سرلشکر صفوی:

کمک ‌نیروهای مسلح در درمان بیماران کرونایی بسیار موثر بود/ ایران قدرت اول غرب آسيا است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم‌کل قوا با اشاره به اینکه کمک نیروهای مسلح در درمان بیماران کرونایی بسیار موثر است، گفت: جامعه هدف ما بیماران سرطانی مستمند هستند به همین جهت می‌خواهیم فعالیت‌های خود را در ارائه انواع خدمات به جامعه هدف خود، دو برابر کنیم.

سردار سرلشکر «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم‌کل قوا و رئیس هیات امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورا اظهار داشت: زمانی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ مردم در صف نفت و در زمان جنگ ‌در صف کوپن بودند اما الان مردم در صف دارو آن هم داروی بیماران صعب‌العلاج هستند که این ‌نشان می‌دهد تعداد بیماران سرطانی در حال افزایش است.

وی با اشاره به اینکه رویدادهای این ۴۳ سال را با نگاه به آینده باید مورد توجه قرار داد، افزود: امروز آن قدر قدرتمند شدیم که آمریکایی ها مجبور هستند به میز مذاکرات که خودشان‌خارج شدند بازگردند؛ زیرا کشور عزیزمان ایران قدرت اول منطقه غرب آسیا است.

سردار صفوی اضافه کرد: امروز شرایط اقتصادی جامعه به نحوی است ‌که متاسفانه خانواده‌هایی که بیمار سرطانی دارند مجلور هستند برای تامین هزینه‌های بالای درمان حتی بعضا فرش زیر پای خود را بفروشند و این‌نشان می‌دهد حال برای اينکه در شرایط فعلی اقتصادی این‌گونه خانواده‌ها دچار تنگدستی نشوند، از شما خیرین ‌می‌خواهیم بر اساس جهت‌گیری که این ‌موسسه دارد در حوزه پیشگیری بیماری سرطان هم فعالیت کنید.

وی با اشاره به اینکه نیازمند هم‌افزایی با خيريه‌های حوزه سلامت هستیم، تصریح کرد: جامعه هدف ما بیماران سرطانی مستمند هستند به همین جهت می‌خواهیم فعالیت‌های خود را در ارائه انواع خدمات به جامعه هدف خود، دو برابر کنیم؛ البته در کنار افزایش خدمات، خود را هم موظف می‌دانیم که ارتباطات موجود با دانشگاه‌های علوم پزشکی را افزایش دهیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم‌کل قوا سپس به فعالیت نیروهای مسلح در کمک به درمان بیماران کرونایی توسط ‌مراکز درمانی نیروهای مسلح اشاره کرد و بیان داشت: زمانی که برای اولین بار میزان فراگیری بیماری کرونا در کشورمان افزایش یافت در نامه‌ای از فرمانده معظم کل قوا درخواست کردم در صورت صلاحدید از امکانات نیروهای مسلح در درمان بیماران کرونایی هم‌ ‌استفاده شود که ایشان هم با قبول این درخواست در نامه‌ای به ستاد کل نیروهای مسلح دستور دادند تا نیروهای مسلح از تمام ‌توان خود برای پیشگیری و درمان بیماران کرونایی استفاده کنند.

وی افزود: حضور نیروهای مسلح در کمک به درمان بیماران‌ کرونایی بسیار تاثیرگذار بود؛ زیرا فقط در یک ‌نمونه ۱۰۰ هزار بیمار کرونایی به یکی از مراکز ‌درمانی نیروهای مسلح مراجعه کردند که فقط ۱۰ هزار نفرشان بستری شدند و از این تعداد خوشبختانه حدود ۹ هزار سلامت خود را به دست آوردند.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.