فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء (ص):

احراز آمادگی نیرو‌های مسلح جهت مقابله با جنگ‌های احتمالی آینده کاملا ضروری است

امیرسرتیپ رحیم‌زاده گفت: کشور با بیان اینکه ماهیت حملات امروز با گذشته کاملا متفاوت و متمایز است، گفت: احراز آمادگی‌های لازم برای مقابله با حوادث وجنگ‌های احتمالی آینده یکی از ضروریات نیرو‌های مسلح است.

امیرسرتیپ «قادر رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء (ص) کشو اظهار داشت: انواع سناریو‌های مختلف طراحی، برنامه ریزی و به اجرا در می‌آید تا بتوان برای جلوگیری از غافلگیری، مقابله و پیش دستی در برابر تهدیدات احتمالی آمادگی همه جانبه و کامل را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فناوری‌های مدرن و پیشرفته نقش برجسته‌ای در جنگ‌های آینده خواهد داشت، افزود: مجموعه نیرو‌های مسلح بویژه پدافندهوایی باید بطور دائم تهدیدات را رصد کرده و توانمندی سامانه‌ها و تجهیزات خود را متناسب با آن تهدیدات ارتقا بخشد.

امیر سرتیپ رحیم زاده در ادامه با بیان اینکه ماهیت حملات امروز با گذشته کاملا متفاوت و متمایز است، گفت: احراز آمادگی‌های لازم جهت مقابله با حوادث و جنگ‌های احتمالی آینده یکی از ضروریات نیرو‌های مسلح است.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء (ص) تعامل و ارتباط بسیار خوب نیرو‌های مسلح را در منطقه شمال غرب کشور ستود و تصریح کرد: آمادگی نیرو‌های مسلح و تحکیم بنیه دفاعی کشور باعث سربلندی نظام و انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان شده است.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.