شعار سال چراغی برای حرکت در مسیر پیشرفت است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه شعار سال 1401 با عنوان «تولید»، «دانش بنیان» و «اشتغال آفرین»،چراغ راهی برای حرکت در مسیر تعالی، رونق وپیشرفت ایران اسلامی است، گفت: زنجان با برخورداری از توانمندی‌های متعدد می‌تواند در مسیر تحقق شعار سال جدید بسیار نقش آفرین باشد.

سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نامگذاری سال جدید به عنوان تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین بر حمایت از تولید در راستای پیشرفت و بهبود اقتصاد تاکید کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه همه ما به عنوان سربازان رهبر معظم انقلاب اسلامی با تمام توان در راه تحقق این عنوان و شعار حکیمانه و مدبرانه، تلاش خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: نامگذاری هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی چراغ راهی برای حرکت در مسیر تعالی، رونق و پیشرفت ایران اسلامی است.

 سردار طهماسبی با اشاره به اینکه شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، راهگشای بسیاری از مسایل جامعه است، گفت: زنجان با برخورداری از توانمندی‌های متعدد می‌تواند در مسیر تحقق شعار سال جدید بسیار نقش آفرین باشد.

 جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به اینکه شعارهای سال یادآوری برای خلق فرصت‌های جدید و هدایت آنها در سمت و سوی مشخص است، ادامه داد: این شعارها تجمیع افکار و ظرفیت‌های کشور برای حل شاخص‌ترین مشکل کشور است‌.

وی با اشاره به اینکه شعارهای سال آینده‌نگری است تا آسیب‌ها ریشه‌دار نشوند، اضافه کرد: این شعارها تعیین اولویت برای منابع محدود کشور است.

سردار طهماسبی انتخاب این شعار سال را از سوی رهبر معظم انقلاب هوشمندانه ارزیابی کرد و گفت: فرصت خوبی است تا همه سیاست‌ها و نگاه‌ها به سمت اقتصاد و تولید دانش بنیان برود.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.