واکنش خطیب زاده به تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی

سخنگوی وزارت امور خارجه نژادپرستی، سرکوب، کشتار، زندانی کردن، محرومیت‌های دامنه دار و تحقیر روزانه ملت فلسطین و تروریسم عریان رژیم آپارتاید صهیونیستی را ریشه اصلی همه ناآرامی‌ها در سرزمین های اشغالی خواند و بر حمایت ایران از آرمان فلسطین و مبارزات رهایی بخش مردم آن تاکید کرد.

هادی نیوز: سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین اشغالی، اظهار داشت: نژادپرستی، سرکوب، کشتار، زندانی کردن، محرومیت‌های دامنه دار و تحقیر روزانه ملت مظلوم فلسطین و همچنین تروریسم عریان رژیم آپارتاید صهیونیستی ریشه اصلی همه ناآرامی‌ها در سرزمین های اشغالی است. 

سخنگوی وزارت امور خارجه، مبارزه با اشغالگران را حق مشروع، بدیهی و طبیعی مردم بی‌دفاع فلسطین و پاسخی در قبال تعرض‌های مکرر صهیونیستها به اماکن مقدسه بیت المقدس و جنایات و تجاوزات مستمر رژیم غاصب اسرائیل علیه مردمی که تحت مضایق و محرومیت ‌های شدید در قدس شریف وسایر اراضی فلسطین قرار دارند، خواند و بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین و مبارزات رهایی بخش مردم آن تاکید کرد.

خطیب زاده از همه ملتها، دولتها و مجامع بین المللی خواست تا در جهت تامین امنیت مردم فلسطین  بر اساس اصل دفاع مشروع از خود در مقابل اشغال و تروریسم رژیم آپارتاید صهیونیستی، عمل کرده  و مانع تجاوزات و جنایات وحشیانه صهیونیستها در فلسطین شوند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تنها راه حل بحران فلسطین را برگزاری همه پرسی با مشارکت همه ساکنان اصلی فلسطین عنوان کرد و افزود: با توجه به خوی سرکش، قانون‌گریز و عهد‌شکن رژیم جعلی صهیونیستی، مقاومت تنها انتخاب ملت تحت اشغال فلسطین برای وادار کردن این رژیم اشغالگر به پذیرش راه حلی دموکراتیک برای آزادی قدس شریف و تعیین سرنوشت فلسطین است.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.