پیش بینی دبیر کل جهاد اسلامی درباره نبرد با رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با پیش بینی‌ نبرد پیش روی فلسطینیان با رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد که گروه‌های مقاومت به هیچ قیمتی جنین را رها نخواهند کرد.

هادی نیوز: «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه المنار با اشاره به تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان  و بخصوص اهالی اردوگاه جنین گفت: عملیات‌های ضد صهیونیستی فلسطینیان عکس العملی به رفتارهای رژیم اشغالگر نیست بلکه تکلیف هر فلسطینی شمرده می‌شود.

النخاله نبرد با دشمن صهیونیستی را تمام عیار و مستمر خواند و گفت: عملیات استشهادی اخیر در تل آویو(که توسط یکی از اهالی جنین انجام شد) قدرت و شجاعت فلسطینی‌ها برای مقابله با رژیم اشغالگر را به تصویر کشید.

او با تاکید بر اینکه فلسطینی‌ها گزینه‌های زیادی در مسیر مقاومت در اختیار دارند، گفت: ما می‌توانیم کارهای زیادی انجام دهیم و عملیات‌های استشهادی بهترین گواه این موضوع است.

النخاله درباره پیش‌بینی‌ها از حمله گسترده رژیم صهیونیستی به جنین گفت: ما به هیچ قیمتی اجازه نمی‌دهیم رژیم اشغالگر هر کاری دلش بخواهد بر سر جنین بیاورد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه فلسطینی‌ها در این ماه مبارک رمضان نبردی را پیش رو خواهند داشت، گفت: فلسطینی‌ها با عقیده خود و مجاهدین خود قدرتمند هستند و قدرت رژیم اشغالگر در برابر اراده فلسطینی‌ها ضعیف خواهد ماند و امید داریم که خداوند با ایمان و مقاومت و صبر ما پیروزی را برای ما به ارمغان می‌آورد.

النخاله با بیان اینکه هتک حرمت و حملات صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و بیت المقدس در ماه رمضان اوضاع را متشنج خواهد کرد، گفت: همین که رژیم صهیونیستی اجازه اعتکاف در مسجد الاقصی را نمی‌دهد، تصمیمی است که توسط رژیم‌هایی عربی اتخاذ شده تا فرصت برای هتک حرمت مسجد الاقصی توسط شهرک‌نشینان صهیونیست فراهم شود.

النخاله با بیان اینکه رفتارهای رژیم اشغالگر در مسجد الاقصی و کرانه باختری، آتش خشم فلسطینیان را شعله‌ور خواهد کرد، گفت: ماه مبارک رمضان در مسیر مقاومت مجاهدین و فرزندان ملت فلسطین از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

او افزود: ما در رویارویی مستقیم با رژیم اشغالگر به سر می‌بریم و هر لحظه امکان وقوع یک درگیری فراگیر وجود دارد. ما نباید فراموش کنیم که تا زمانی که نیروهای مقاومت در میدان حضور دارند، به این معنی است که رویارویی ادامه دارد و حضور دارد.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دفاع از جنین، قدس و همه فلسطین را تکلیف هر فلسطینی خواند و گفت: در خصوص دفاع از جنین گروه‌های مقاومت به طور یکپارچه تصمیم خواهند کرد.

النخاله تاکید کرد: اسرائیل باید بفهمد که ما در برابر ظلم به هموطنانمان در کرانه باختری و قدس اشغالی دست بسته نخواهیم نشست.توان ما محدود است اما تاثیرات بزرگی را در رژیم اشغالگر ایجاد خواهیم کرد.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی همچنین گفت: کشورهای عربی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند از قبل مشخص بود که فلسطین را کاملا رها کردند و ما را محاصره و تحت پیگرد قرار می‌دهند.

وی افزود: وقتی کشورهای عربی سرنوشت خود را به همپیمانی با رژیم اشغالگر گره می‌زنند این نهایت ضعف است. همه عرب‌ها و مسلمانان باید بدانند که توطئه‌ای علیه مسجد الاقصی در دست اجراست.

به دنبال عملیات استشهادی پنجشنبه گذشته در تل‌آویو که توسط یکی از اهالی جنین انجام شد و به دنبال آن حمله نظامیان صهیونیست به این اردوگاه وضعیت در اردوگاه جنین متشنج شده  و صهیونیستها نیز تهدید کرده‌اند که به این اردوگاه حمله گسترده‌ای خواهند کرد. گروههای فلسطینی نیز هشدار داده‌اند که پاسخ این حملات را خواهند داد.

به گفته منابع فلسطینی، روابط قوی میان کتائب شهداء الاقصی در جنین و نابلس با گروه‌های مقاومت در غزه به ویژه سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین کار را برای هر گونه تعرض رژیم صهیونیستی به جنین دشوار خواهد کرد.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.