رهبر انصارالله: جهان به شکست متجاوزان یقین پیدا کرد

رهبر انقلاب یمن تصریح کرد که امروز دنیا به شکست آشکار و بن‌بست ائتلاف متجاوز در برابر مقاومت ملت یمن یقین پیدا کرده است.

هادی نیوز: «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انقلاب یمن در سخنرانی خود به مناسبت دهمین شب از ماه مبارک رمضان تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین برکات صبر علاوه بر اینکه عبادت بزرگی است این است که سلاح مهم مقابله با دشمن محسوب می‌شود.

 وی توضیح داد: دشمن با توسل به تحریم و در تنگنا قرار دادن امت و با استبداد می‌خواهد آن را ضعیف و وادار به تسلیم کند، زیرا دشمن به دنبال از بین بردن روحیه امت و ایجاد حس یاس و ناامیدی و شکست کامل است.

الحوثی افزود: وقتی که امت اراده و جدیت و احساس مسئولیت خود را بالاتر می‌برد و دشمن عکس العمل هوشیارانه امت را می‌بیند، این امر، نتایج مهمی در پی دارد؛ زیرا دشمن مایوس می‌شود و احساس شکست و ناتوانی می‌کند و در نهایت وادار به تسلیم می‌شود.

رهبر انقلاب یمن تصریح کرد: ملت بزرگ یمن از زمان آغاز تجاوز ائتلاف متجاوز با وجود جنایات فراوان این رژیم و محاصره ظالمانه آن مقاومت کردند و با همین صبر ملت ماست که دشمن به بن بست رسید و به شکستی آشکار رسید که همه جهان متوجه شدند و یقین پیدا کردند و همگان از آن سخن می‌گویند.

الحوثی افزود: متجاوزان علیه یمن در دستیابی به اهدافشان شکست خوردند و ناکامی‌ها را متحمل شدند؛ در حالی که ملت ما پیروزی‌های زیادی را به دست آورد و همین تجاوز علیه یمن بود که انگیزه مهمی برای این امت در تداوم نهضتشان بود و همه این‌ها به صبر نیاز دارد؛ همان طور که خداوند در آیه 200 سوره آل عمران می‌فرماید:«"یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا - وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ »(ای اهل ایمان، صبور باشید و یکدیگر را به صبر و مقاومت سفارش کنید و مهیّا و مراقب کار دشمن بوده و خداترس باشید، باشد که فیروز و رستگار گردید.)

رهبر انقلاب یمن همچنین تاکید کرد: با صبر است که دشمن در نهایت می‌بیند که ابزارهایش کارساز نیست و عکس العمل کارش بر خلاف چیزی است که می‌خواهد. واقعیت این است که ملت‌ها تنها با اتکای به صبر است که می‌توانند سمو و رفعت پیدا کنند، به مقابله با چالش‌ها بروند و برای ماموریت‌های بزرگ اقدام کنند.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.