هزینه‌های گران ورزش در کشور موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

عضو کمیسیون امور داخلی کشور گفت: هزینه‌‌های نگهداری سالن‌های ورزشی بسیار زیاد است و نبایستی این موضوع باعث فاصله گرفتن جوانان از ورزش و افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

هادی نیوز: علی حدادی عضو کمیسیون امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: ورزش و جوانان در بخش سخت‌افزاری مشکلات زیادی دارد؛ سالن‌های ورزشی را به بخش خصوصی دادند و جوانان ورزشکار دچار مشکلات زیادی شده‌اند. این در حالی است که هزینه‌‌های نگهداری سالن‌های ورزشی بسیار زیاد است و نبایستی این موضوع باعث شود جوانان از ورزش فاصله بگیرند؛ ورزش جوانان می‌تواند موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه شود. 

وی افزود: باید توجه ویژه‌ای به سالن‌های ورزشی و زیرساخـ‌های ورزشی در کشور صورت گیرد تا جوانان با فعالیت‌های ورزشی استعدادهای خود را پیدا کرده و آینده درخشانی را داشته باشند.

نماینده ساوجبلاغ در مجلس گفت: یک سالن ورزشی در حوزه انتخابیه دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است که سالنی استاندارد و آماده افتتاح است و برای اعتبار پایانی عملیات عمرانی این سالن به منظور افتتاح، رایزنی با وزیر ورزش و جوانان داشته‌ام. 

حدادی با بیان اینکه استادیوم 5 هزار نفری شهرستان ساوجبلاغ هم در سفر اخیر رئیس جمهور به استان البرز کلنگ زده شد، اظهار داشت: در هشت روستا سالن ورزشی در اختیار داریم و برنامه‌ریزی برای احداث مجتمع‌های ورزشی در روستاها صورت گرفته است.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.