رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد؛

آمادگی پلیس برای برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس

سردار رحیمی از آمادگی پلیس تهران برای برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه برای برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس همه ملاحظات و تمهیدات لازم انتظامی و ترافیکی اندیشیده شده است، اظهار داشت: روز قدس، روز اسلام و روز دفاع از مستضعفین و مظلومان عالم است.

سردار رحیمی با اشاره به این مطلب که روز قدس، ابتکار امام راحل و نقطه عطفی در اتحاد مسلمانان در مقابله و مبارزه جدی با رژیم غاصب و جعلی اسرائیل است تصریح کرد: روز قدس تجدید میثاق دوباره جهان اسلام با ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت و بیزاری از اسرائیل غاصب و همچنین روز اسلام و روز مبارزه با ظلم و ستم و بیداد ظالمان است. 

وی گفت: روز جهانی قدس روز تجلی وحدت و همدلی مسلمانان در مقابل دشمنان است ؛ به طور حتم اگر این وحدت و انسجام و همدلی تقویت شود عرضه بیش از پیش بر دشمنان تنگ خواهد شد چراکه مقاومت مردم مظلوم فلسطین نشان داد که صبر و مقاومت و پایمردی آنها حتی با دست خالی دشمنان را مستأصل کرده و آنان را به زانو در خواهد آورد.

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: امروز ملت فلسطین با تدبیر شهید قاسم سلیمانی به سلاح های مهم و استراتژیکی دست یافته است به گونه ای که در آخرین جنگی که بین مبارزان فلسطینی با رژیم منحوس اسرائیل در گرفت اسرائیل در کمتر از ۲ روز مجبور به قبول آتش‌بس شد که این نشان دهنده قدرتمند شدن فلسطینیان است.

فرمانده انتظامی پایتخت بیان داشت: قدرت تسلیحاتی فلسطینی‌ها موازنه قدرت را در منطقه تغییر داده است و باعث شده است که رژیم صهیونیستی که همواره از موضع قدرت صحبت می‌کرد امروز محافظه کار تر از قبل شده و این بدون شک نتیجه پایمردی و مقاومت ملت بزرگ فلسطین و حمایت و بزرگ مردانی چون شهید سلیمانی از انتفاضه فلسطین بود؛ حمایت های معنوی مردم انقلابی و ولایی و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از جهاد و انتفاضه فلسطین امروز به ثمر رسیده است و ضعف و زبونی اسرائیل غاصب و قدرت یافتن فلسطینی‌ها را در پی داشته است.

وی افزود: روز قدس ، روز اسلام و روز دفاع از مستضعفین و مظلومان عالم است و به طور حتم انشاالله به زودی زود شاهد آزادی قدس شریف از لوث سفاکان غاصب اسرائیل خواهیم بود چرا که وعده الهی حق است و العاقبه للمتقین و متقین پیروز خواهند شد.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.