پیام تسلیت شخصیت‌ها و نهادهای مختلف در پی فقدان نادر طالب‌زاده

در پی درگذشت نادر طالب‌زاده مستندساز و فعال فرهنگی جبهه انقلاب، شخصیت‌ها، چهره‌های سیاسی و نهادهای مختلف پیام‌های تسلیتی صادر کردند.

هادی نیوز: در پی درگذشت نادر طالب‌زاده مستندساز و فعال فرهنگی جبهه انقلاب، شخصیت‌ها، چهره‌های سیاسی و نهادهای مختلف پیام‌های تسلیتی صادر کردند.

رئیس‌جمهور: افق‌های تازه‌ای از آگاهی‌بخشی و مبارزه با تهاجم فرهنگی گشود

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت مرحوم طالب‌زاده تصریح کرده است: این همرزم و یار شهید آوینی با فعالیت های آموزشی متعدد، همواره در سنگر مقاومت و استقامت پاسدار بی چشمداشت آرمان های بلند انقلاب اسلامی و ارزش های متعالی فرهنگ و هویت ملی بود و نام خود را در تاریخ فرهنگ و هنر این مرز و بوم ماندگار کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند انقلابی و فرهیخته، چهره موثر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، مرحوم نادر طالب زاده، دل اصحاب فرهنگ و هنر را جریحه دار ساخت و اهالی هنر متعهد را داغدار کرد.

این جهادگر جبهه جنگ نرم در مستندسازی، مجری گری، کارگردانی و برنامه‌سازی، آثار درخشانی از خود به جا گذاشت و در کسوت یک فعال رسانه‌ای و همچنین مدیر فرهنگی و کارشناس مسائل بین‌المللی، افق های تازه ای از آگاهی بخشی و مبارزه با تهاجم فرهنگی را گشود.

افزون بر اینها، این همرزم و یار شهید آوینی با فعالیت های آموزشی متعدد، همواره در سنگر مقاومت و استقامت پاسدار بی چشمداشت آرمان های بلند انقلاب اسلامی و ارزش های متعالی فرهنگ و هویت ملی بود و نام خود را در تاریخ فرهنگ و هنر این مرز و بوم ماندگار کرد.

اینجانب درگذشت این هنرمند و فعال فرهنگی جبهه انقلاب را به خانواده محترم، جامعه هنری و شاگردان آن فقید تسلیت می گویم و در این ایام پر فیض برای ایشان علو درجات و همجواری با شهید آوینی و دیگر شهدای گرانقدر هنرمند و برای بازماندگان صبر و سلامتی از خداوند سبحان مسئلت دارم.

فرمانده کل سپاه: تلاش‌ها و مجاهدت های مرحوم طالب زاده، ماندگار و موجب افتخار است

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسدران هم درپیامی درگذشت نادر طالب زاده را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم



 انالله و انا الیه راجعون



درگذشت هنرمند مجاهد، انقلابی و خستگی‌ناپذیر مرحوم "حاج نادر طالب زاده" که در زمره چهره‌های نامدار رسانه‌ای جبهه انقلاب محسوب می شد؛ موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.



 بی‌شک تلاش‌ها و مجاهدت های صادقانه و مثال زدنی وی در میدان هماوردی جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی با شبکه های رسانه‌ای سلطه و صهیونیسم که منشأ آگاهی مخاطبان و اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت و استکبارستیزی در این عرصه شد، ماندگار و موجب افتخار همرزمان ، همکاران و علاقمندان ایشان و راهنمایی معتبر برای ادامه دهندگان راه وی است.



 این ضایعه غم انگیز را به ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه خانواده مکرم  و آحاد مجاهدان و فعالان جبهه فرهنگی و رسانه ای  انقلاب اسلامی تسلیت عرض می نمایم. از درگاه خدای کریم و نعیم برای او مغفرت و رحمت واسعه الهی و همجواری با امیرالمومنین علی ابن ابی طالب ( ع)  و برای داغدیدگان ارجمند و عموم بستگان و دوستداران آن مرحوم صبر ، شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می جویم.

وزیر کشور: مجاهدت‌های طالب‌زاده در امتداد خط سرخ شهادت و مقاومت بود

احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی درگذشت نادر طالب زاده، هنرمند متعهد انقلابی و مبارز جبهه فرهنگی را تسلیت و تعزیت گفت. متن پیام وحیدی به شرح زیر  است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه، فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا.

درگذشت هنرمند انقلابی و مبارز جبهه فرهنگی نادر طالب زاده که بخشی از حیات خویش را برای افشاگری جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از جبهه مقاومت وقف کرد، موجب تاثر و تالم شد.

فعالیت ها و اقدامات دینی، جهادی و انقلابی مرحوم طالب زاده در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از روایت پیشرفت های ایران اسلامی و شناساندن روایت های دروغین و استانداردهای دوگانه غرب تا روایت مظلومیت مسلمانان به ویژه مردم مظلوم اما مقتدر فلسطین، بوسنی، سوریه و یمن، الگوی هنرمند متعهد را برجسته می ساخت و یاد و خاطر سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی را زنده نگه می داشت.

مجاهدت های فرهنگی و هنری مرحوم طالب زاده در امتداد همان خط سرخ شهادت و مقاومت بود و امید است نسل جوان انقلاب اسلامی با تاسی از آموزه های این هنرمند فقید و شهدای گرانقدر این جبهه، پرچم انقلاب اسلامی را در جهانی که بشریت بیش از هر زمان دیگری به زیستن در پناه اسلام ناب محمدی(ص) نیاز دارد؛ سرافراز نگاه دارند و مروج این مسیر معنوی در سراسر گیتی باشند.

اینجانب درگذشت این مجاهد فرهنگی و انقلابی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، شاگردان و خانواده گرامی اش تسلیت عرض می کنم و از قادر منان در این ایام سراسر فیض و نور، برای آن فقید عزیز رحمت و هم نشینی با شهیدان والا مقام مسالت دارم.

رئیس مجلس: طالب‌زاده صدای مظلومان عالم بود

متن پیام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به‌مناسبت درگذشت نادر طالب‌زاده به شرح ذیل ا است:

درگذشت هنرمند خستگی‌ناپذیر، متعهد و انقلابی، مستندساز سال‌های پرافتخار دفاع مقدس استاد حاج نادر طالب زاده موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

آن مجاهد نستوه عرصه هنر که از همراهان و همکاران سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی بود، سراسر عمر خود را وقف خدمت مخلصانه و بی‌منت به انقلاب اسلامی کرد و حقیقتا از چهره‌های درخشان عرصۀ جهاد تبیین و الگویی جاودان برای تمامی هنرمندان جبهۀ مقاومت و مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی به شمار می‌آمد؛ آن مرحوم در مسئولیت‌های گوناگون از جمله دبیری کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیری جشنواره فیلم عمار، تهیه و تولید مستند و تولیدات هنری متعدد روشنگر و انقلابی و تدریس و پژوهش فرهنگی و رسانه‌ای باقیات صالحات ارزشمندی از خود بر جای گذاشت. مرحوم طالب‌زاده با هنر خود، صدای مظلومان عالم بود و دغدغۀ یاری‌رسانی به مظلومان و مستضعفان عالم لحظه‌ای از خاطر شریف او دور نماند.

اینجانب این ضایعه را محضر ملت شریف ایران، مجاهدان جبهۀ هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی، دوست‌داران، شاگردان و خانوادۀ آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح: مجاهدت‌های طالب‌زاده در افشای هویت و عملکرد نظام سلطه راهگشا خواهد بود

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت نادر طالب‌زاده هنرمند انقلابی و چهره جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت جانسوز هنرمند متعهد، فرهیخته و انقلابی مرحوم "حاج نادر طالب زاده" از برجستگان عرصه هنر و رسانه انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم گردید.

مجاهدت‌های خستگی ناپذیر او در سنگر ترویج گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی و افشای هویت و عملکرد نظام سلطه و صهیونیسم با اقدامات و تولیدات رسانه‌ای هوشمندانه و فاخر در قامت مستندساز، تهیه کننده و کارشناس مجری رسانه ملی نقش بسزایی در آگاهی بخشی به افکار عمومی و مخاطبان جامعه هدف ایفا کرده است که برای فعالان جبهه انقلاب اسلامی راهگشا خواهد بود.

این ضایعه جبران ناشدنی را به ملت عظیم الشان ایران به ویژه به خانواده معظم ایشان و مجاهدان مخلص و فداکار جبهه فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید ، رحمت و رضوان الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای عموم مصیبت دیدگان، علاقه مندان و همکاران وی صبر و اجر توام با پاداش صابرین طلب می‌کنم.

سرلشکر جعفری: طالب‌زاده سال‌ها عمر  بابرکت خود را صرف تربیت و آموزش  هنرجویان  داخل و خارج از کشور کرد

پیام تسلیت سردار سرلشکر محمدعلی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی-اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) به شرح ذیل است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت حاج نادر طالب زاده، استاد فرهیخته عرصه فرهنگ و رسانه موجب تأسف و تأثر  اینجانب گردید.

او که با نفس قدسی حضرت امام (ره)  نسبت به انقلاب اسلامی ایران  دغدغه‌مند شد، سال‌ها عمر  بابرکت خود را صرف تربیت و آموزش  هنرجویان  داخل و خارج از کشور نمود.

توفیق چندین ماه حضور مستمر در جبهه های حق علیه باطل و دو بار مصدومیت شیمیایی مدال افتخاری است که در دفاع مقدس نصیب او گردید  و این مجاهدت‌ها  در عرصه جنگ نرم نیز تا آخرین روزهای حیات ادامه داشت.

درگذشت این  مجاهد خستگی ناپذیر را خدمت خانواده محترم، شاگردان  و اصحاب فرهنگ و رسانه تسلیت عرض  نموده و  رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسئلت  می‌نمایم.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین: طالب‌زاده منبری مناسب برای جهانی‌شدن ظرفیت‌های بایکوت‌شده ضدصهیونیستی در سطح جهان بوجود آورد

متن کامل بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی به دنبال درگذشت نادر طالب‌زاده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب 23)

استاد بزرگ رسانه، تحلیگر و مستندساز برجسته مسایل سیاسی، فرهنگی، بین‌المللی، هنرمند و فرهنگ‌ساز قدرتمند، رزمنده بسیجی میادین مختلف دفاع  از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، جناب آقای دکتر نادر طالب زاده آسمانی شد.

درگذشت این مبارز صادق و منتظر واقعی و زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) قلوب آحاد دوستداران انقلاب اسلامی و حامیان جمهوری اسلامی ایران، در ایران و سراسر جهان را متالم و متاثر ساخت.

مرحوم نادر طالب‌زاده در کنار صدها خدمت ارزشمند و کم‌نظیر فرهنگی که به ملت قهرمان و بزرگ ایران اسلامی ارائه نمود، در صحنه بین‌المللی برای توسعه ارتقا و فراتر نمودن جبهه ضدصهیونیستی از جغرافیای غرب آسیا و کشورهای اسلامی و عربی به سراسر نقاط جهان به ویژه آمریکا و اروپا گام‌هایی بس موثر و تعیین‌کننده برداشت که آثار آن را طی سالهای اخیر شاهد بودیم.

مرحوم استاد نادر طالب‌زاده با دوستان و همفکران خویش طی سالهای اخیر اقدام به شناسایی ظرفیت‌های مهم و تاثیرگذار ضدصهیونیستی و حامی آرمان فلسطین در جای جای اروپا و آمریکا و سراسر جهان نمود و پس از برقراری ارتباط با آن شخصیت‌ها، سازمان‌ها و موسسه‌های مردم‌نهاد و... در قالب مصاحبه نشست، وبینار و گفتگو منبری مناسب را برای ظهور آن ظرفیت‌ها و جهانی شدن کلام و نظر بایکوت شده آنها در سطح جهان بوجود آورد و سپس در نشست‌های حضوری، آن ظرفیت‌ها را به هم ارتباط داد و زمینه شبکه شدن ظرفیت افزایی و حضور در اقدامات میدانی فرهنگی را برای آنها فراهم ساخت.

دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی فلسطین ضمن نثار درود و سلام بر آن روح بلند و ملکوتی، این ضایعه عظیم را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و آحاد ملت ایران به ویژه هنر دوستان و اصحاب رسانه و تمامی شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی ضدصهیونیست، در سراسر جهان تسلیت عرض می‌نماید.

* جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی: مردانی از جنس نادر طالب زاده پرچمدار افق های نو برای هنرمندان، فرهیختگان، عدالت خواهان و انقلابیون در روزگار ما شدند

متن بیانیه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در ادامه آمده است:

میدان داری در موقعیت و مسئولیت های حساس نظام اسلامی افتخاری بزرگ برای فرزندان هنرآفرین امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و هست. شناخت عمیق مکاتب مادی ، مدل های رفتاری و شگردهای عملیاتی استکبار آمریکا و صهیونیست و هم پیمانان عبری غربی عربی شان، جبهه انقلاب اسلامی را به رویارویی حداکثری با تهدیدهای دشمن و خلق فرصت های جدید کشانده است.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بر این باور است مردانی از جنس نادر طالب زاده در خط مقدم این مبارزه ، پرچمدار افق های نو برای هنرمندان، فرهیختگان، عدالت خواهان و انقلابیون در روزگار ما شدند . نقش آفرینی در کنفرانس بین‌المللی افق نو، جشنواره فیلم عمار ، تأسیس شبکه افق سیما و کارگردانی برنامه های پرمخاطب گفتگویی در کنار تدریس و تربیت مستندسازان نام آشنا بخش هایی از شخصیت این هنرمند و افسر جنگ نرم در طیف نیروهای انقلاب بود.

قرار یافتن این عزیز در حلقه شهیدان و در کنار سیدشهیدان اهل قلم مرتضی آوینی آغازی برای زندگی جدید او در جوار رحمت حضرت حق خواهد بود. جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن ارج نهادن بر تلاش های ماندگار این سرباز ولایت فقدان وی را به مقام معظم رهبری ، اصحاب هنر ، خانواده محترم ، شاگردان و خیل شیفتگان تسلیت عرض می کند و پرچم افتخار و ارادت مندی او را به فرهنگ ایثار و شهادت در اهتزاز همواره پاس خواهد داشت.

* رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها: مرحوم نادر طالب‌زاده در عشق به انقلاب و هنر متعهد، دانشگاهی به پا کرد

متن پیام حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین مصطفی‌ رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه آمده است:

ومنْ یخْرجْ منْ بیْته مهاجرًا إلى اللّه ورسوله ثمّ یدْرکْه الْموْت فقدْ وقع أجْره على اللّه ۗ وکان اللّه غفورًا رحیمًا (نساء ۱۰۰)

خبر رحلت حاج نادر طالب‌زاده عزیز ناگوار و جانفرسا است.

رفیق شفیق سید مرتضی آوینی، راوی دلاوری‌های بوسنی، مرد دغدغه‌مند روایت‌گری حماسه‌های لبنان و فلسطین، خار چشم دشمنان قدس، طراح عملیات‌های نامنظم و چریکی فرهنگی رخ در نقاب خاک کشید و جبهه آزادی خواهان فرهنگ را سوگوار کرد.

مرحوم نادر طالب‌زاده در عشق به انقلاب و هنر متعهد، دانشگاهی به پا کرده و شاگردانی پرورش داده است که باقیات الصاحات اوست و آثار و برکاتش ان‌شاالله سال‌ها جاری و ساری خواهد بود و همچون چراغی همواره برافروخته، حقیقت و حقانیت اسلام و انقلاب را به نمایش خواهد گذاشت.

اینجانب درگذشت مرحوم طالب‌زاده، آن سردار عرصه فرهنگ و آن روایت‌گر حقیقت و صدای رسای مظلومان و مستضعفان را به خدمت خانواده محترم ایشان، جامعه هنری و رسانه‌ای کشور و شاگردان و همکاران ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال علو درجات و هم‌نشینی آن یار دیرین شهدا با شهیدان اسلام را مسئلت دارم.

* معاون پارلمانی رئیس جمهور: شاگردان و دوستداران نادر با انگیزه مضاعف مشی روشنگری، ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم را در قالب جذاب هنر ادامه خواهند داد

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، هم در پیامی در گذشت نادر طالب زاده را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت معاون پارلمانی رئیس جمهور به شرح زیر است:

باسمه تعالی

الذی خلق الموت و الحیاة لیبلوکم أیکم احسن عملا و هو العزیز الغفور

نادره فرهنگ و هنر، راویتگر فتح و عشق، همسنگر و یاور شهید آوینی، طلایه‌دار جهاد تبیین در ایران، بوسنی و هرزگوین و هر نقطه‌ای که نیاز به حضورش بود، سردار ثابت‌قدم جبهه انقلاب، بانی کنفرانس افق نو و جشنواره عمار، مربی صدها هنرمند انقلابی، عنصر موثر در راه‌اندازی شبکه افق، سازنده بشارت منجی، مستند خنجر و شقایق و دهها برنامه هنری و تلویزیونی، صدای رسای مقاومت، استاد نادر،طالب‌زاده در روز جهانی قدس دعوت حق را لبیک گفت تا پس از عمری مجاهدت و تلاش صادقانه، روح بلندش در جوار رحمت الهی آرام گیرد.

آسمانی شدن این چهره‌ نام آشنا و خوشنام عرصه فکر، هنر و رسانه را به رهبر فرزانه انقلاب، ملت ایران، به ویژه دوستداران آن عزیز سفر کرده و رزمندگان جبهه مقاومت تسلیت عرض می کنم و به سردمداران کاخ سیاه که این انسان فرهیخته را تحریم کرده بودند اطمینان می دهم که شاگردان و دوستداران نادر با انگیزه مضاعف مشی روشنگری، ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم را در قالب جذاب هنر ادامه خواهند داد و این پرچم پرافتخار در اهتزاز خواهد ماند.

از خداوند منان مسئلت می کنیم که نادر عزیز در اعلی علیین در محفل شهیدان عند ربهم یرزقون باشد.

* رئیس کل دیوان محاسبات کشور: مرحوم طالب زاده جزو پیشگامان جهاد تبیین و روشنگری در تقابل اراده‌ها با دشمنان این مرزوبوم بود

مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور هم در پیامی که متن آن در ادامه آمده، درگذشت نادر طالب زاده را تسلیت گفت.

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت چهره‌ دوست‌داشتنی و انقلابی، آقای نادر طالب زاده را به رهبر معظم انقلاب، خانواده ایشان و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب تسلیت می‌گویم.

آن مرحوم جزو پیشگامان جهاد تبیین و روشنگری در تقابل اراده‌ها با دشمنان این مرزوبوم بود.

برای طالب‌زاده‌ی عزیز همنشینی با اولیاءالله و صالحان و برای داغدیدگان، اجر صابران را از درگاه الهی آرزومندم.

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا: مرحوم طالب زاده پیام انقلاب شکوهمند اسلامی و آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان را بدرستی درک کرد

متن پیام انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت شهادت‌گونه مجاهد خستگی‌ناپذیر برادر نادر طالب‌زاده، یار، همراه و همکار سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی، دل همه آزادگان و انقلابیون در جبهه مقاومت جهانی را به‌درد آورد. طالب‌زاده از جمله جوانان غیرتمند ایرانی بود که بدلیل وجود اختناق عصر ستم‌شاهی و نبود امکانات آموزشی، برای کسب علم و دانش و ادامه تحصیل به آمریکا سفر نمود و پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته فیلم و رسانه، با پای‌بندی کامل به هویت ایرانی-اسلامی خود، به ایران انقلابی بازگشت و به خیل رزمندگان و مدافعان جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در جنگ تحمیلی پیوست.

وی از نادر فارغ‌التحصیلانی بود که نه تنها از فرهنگ منحط و مخرب غرب متاثر نگردید، بلکه پیام انقلاب شکوهمند اسلامی و آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان را بدرستی درک کرد و برای شناساندن زوایای پنهان جبهه استکبار جهانی و استعمار نوین و نیز معرفی و گسترش ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به‌صورت هدفمند برنامه‌ریزی نمود و برای تحقق آن عمری را مخلصانه به تلاشی وصف‌ناپذیر سپری کرد و در این راه تا آخرین نفس از پای ننشست و بالاخره جان شیرین خود را در یک ترور ناجوانمردانه بیولوژیک تقدیم انقلاب نمود.

بدرستی که در این مسیر " راز " مفاهیمی جذاب از امور مرتبط با کشور، منطقه و جهان را به نمایش گذاشت و " عصر"ی را به کارشناسی موضوعات و مشکلات ایران و جهان پرداخت. در این راه "افقی نو" در رویارویی با جبهه استکبار گشود و به تربیت جوانانی از همین سنخ پرداخت.

سرانجام، فعالیت‌های استکبارستیزانه او آمریکای تروریست و صهیونیسم بین‌الملل را برآن داشت تا افزون بر گنجاندن نامش در فهرست تحریم‌ها، در صدد ترور او برآیند.

و در نهایت، پاداش الهی همه تلاش‌ها و مجاهدت‌های او باعث آن گردید تا عروجی مظلومانه و شهادت‌گونه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در روز تاریخی قدس شریف به دیار باقی داشته باشد.

خدایش او را با معصومین (ع) و شهدا محشور گرداند.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت این مبارز نستوهِ جبهه فرهنگی به مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران، مجاهدان محور مقاومت و خانواده گرامی ایشان، از خداوند متعال مسئلت می‌نماید که راهش را پررهرو و مستدام گرداند.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.