فرمانده کل سپاه:

بسیجیان مصداق نزول نصرت الهی هستند/ با حضور مردم در صحنه هر مشکلی قابل حل است

سرلشکر سلامی خطاب به بسیجیان گفت: شما مصداق نزول نصرت الهی هستید که موجب آرامش قلب مومنان می‌شوید؛ این یعنی زمین و زمان به وجود شما افتخار می‌کند.

سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه در همایش بسیج سازندگی سپاه تهران بزرگ اظهار داشت: دیدن این همایش با شور و نشاط انقلاب این احساس را در انسان زنده می‌کند؛ ای کاش این جمعیت در بدر، حنین، احد و احزاب در کنار رسول خدا می‌بودند تا مستحکم، فداکارانه، عاشقانه، شهادت‌طلبانه و مجاهدانه، آن صحنه‌های نبرد را به نحو دیگر رقم می‌زدند.

سرلشکر سلامی افزود: اگر اندکی از شما با همین احساس و انگیزه در ۱۹ رمضان در مسجد کوفه می‌بودید، امام مسلمین در محراب مسجد ضربه نمی‌خورد؛ اگر این تعداد از شما در نبرد با معاویه در کنار امام‌ حسن (ع)  می‌بودید صحنه به شکل دیگری رقم می‌خورد و اگر در آن واقع عاشورایی می‌بودید، امام تنها نمی‌ماند و اهل بیت علیهم السلام هم اسیر نمی‌شدند.

وی افزود: خداوند در نبرد‌ها برای نصرت مسلمان گاهی سه هزار فرشته و حتی گاهی پنچ هزار فرشته برای یاری مومنان می‌فرستاد، لذا امروز شما مصداق نزول نصرت الهی هستید که موجب آرامش قلب مومنان می‌شوید؛ این یعنی زمین و زمان به وجود شما افتخار می‌کند.

فرمانده کل سپاه افزود: داستان مواجهه ما با مستکبران داستان حق و باطل است و این‌ نبرد تا مادامی‌که‌ حق به صورت کامل باطل را از صفحه روزگار محو نکند، ادامه دارد و دشمن هم تا زمانی ‌که شما دست از دین‌تان بر ندارید با شما نبرد خواهد کرد.

وی‌ افزود: از گردنه‌های سختی عبور کردید و خداوند شما را فرمول غلبه بر دشمنان قرار داده است؛ زیرا ما هنرنمایی شما را در میدان جنگ دیدیم؛ اگر شما نبودید پیروزی ممکن نبود، لذا شما اسناد زنده پیروزی‌ها در این زمانه و عصر هستید.

سرلشکر سلامی ادامه داد: شما از ولی امر دفاع کردید و‌ مثل صدر اسلام اجازه ندادید، امام‌تان تنها در خطوط مقدم ‌بجنگد پس درود خداوند بر شما باد.

وی ادامه داد: امروز‌ صحنه همان است و هیچ ‌تفاوت نکرده چون دشمن با همان شقاوت یزید و معاویه و شمر و ابن سعد، در برابر مردی از فرزندان رسول خدا ایستاده است؛ فردی که با دستان جانبازش مومنان را به ایستادگی‌ ‌و ثبات قدم و مقاومت و جهاد فرا می‌خواند؛ البته مقیاس این صحنه جهانی است شما پیروز میدان‌های سخت هستید.

سرلشکر سلامی ادامه داد: شما از شکوه دفاع مقدس تا ناامید کردن دشمن در تهاجم سخت و سنگين ‌تهاجم فرهنگی در میدان حضور داشتید و دارید؛ امروز دشمن به معیشت‌، عزت، شرف و آرامش‌ مردم‌ حمله می کند و حتی تلاش دارد درهای جهان را بر روی ما ببندد و علاوه بر این ما را از علم ‌و پیشرفت عقب بیندازد و در این راه دانشمندان‌ ما را ترور می‌کند.

وی بیان داشت: دشمن می‌خواست مردم ما را فلج کند و به قدری فشار بیاورد تا ملت ما تسلیم ‌شود، اما برای آنها بسیار دیر شده زیرا عقب افتاده و مردم ‌ما آن‌ها را جای گذاشته است؛ تهدید نظامی ‌و عملیات روانی انجام دادند و دایم ‌دروغ می‌گویند و تمام تلاش شان را می‌کنند تا ایران را از همه عالم ‌جدا، منزوی و اقتصادش را فلج‌ کنند، اما مردم توانستند به فضل الهی تمام امید دشمن را نامید و آنها را منجمد کنند؛ این‌کار بزرگی‌بود.

فرمانده کل سپاه افزود: این‌ نبرد ادامه دارد؛ در هر صحنه ای شکست‌خورده چه درجنگ‌مستقيم ‌و چه در جنگ‌نیابتی؛ آنها اشرار بی رحم‌ را به نبرد با مسلمانان در جبهه عراق سوریه و یمن، لبنان و افعانستان فرستادند اما واکنش های بی نظیر و‌ تحسین آمیزی که صورت ‌گرفت آنها محبور به عقب نشینی شدند، لذا باید خداوند را بواسطه همچنین ملتی سجده کرد زیرا سختی ها را پشت سر گذاشتند و بسیج در تمام این‌صحنه‌ها درخشید برای اینکه سختی ها را آسان کرد.

سرلشکر سلامی خاطرنشان ساخت: شما اعتماد ایجاد کردید و ستون شدید و عمل کردید و آرامش در جامعه جان گرفت و کور سوی امید دشمن هم از بین رفت؛ با یک ‌دست کمک می‌کنید و با یک دست دیگر بر سینه دشمن می‌کوبید و عجز و ناامیدی را در آنها ایجاد می‌کردید.

وی افزود: تا شما در صحنه هستید هر مشکلی قابل حل است و هیچ دشمن و مشکلی با وجود شما غلبه نمی‌کند؛ شما کم‌ نیستید چون می رویید و می جوشید و حرکت می‌کنید و به سراغ مشکلات می روید.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: تا زمانی که مردم در صحنه هستند هیچ مشکلی غیرقابل حل نیست، البته امروز ‌مشکلات فقط مربوط به ملت ما نیست زیرا دشمنان هم مشکلات زیادی دارند؛ ما بسیج داریم و آنها ندارند ما به خدا متکی هستیم و آنها به خداوند ایمان ندارند و ما بر دشمنان پیروز می‌شویم و هدف‌هایمان را محقق خواهیم‌ ‌ساخت.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.