انهدام مقرهای تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق

روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور و انهدام پایگاه‌ها و مقرهای تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق خبر داد.

هادی نیوز: روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور و انهدام پایگاه‌ها و مقرهای تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق خبر داد.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه  در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی شرارت های اخیر گروهک های تروریستی وابسته به استکبار جهانی در اعزام تیم های تروریستی برای نفوذ و انجام عملیات های ضدامنیتی و خرابکارانه در خاک کشورمان،با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی دقیق، یک تیم مسلح تروریستی در تور اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه قرار گرفت و تمامی اعضای این تیم تروریستی ۵ نفره در شهرستان بانه دستگیر شدند.

بنابراین گزارش در پی اعترافات اعضای این تیم تروریستی به اهداف و نیات خرابکارانه و شوم خود علیه ایران اسلامی، از صبح امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه پایگاه‌ها و مقرهای تروریست های مستقر در اقلیم شمال عراق هدف حملات توپخانه ای و موشکی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه قرار گرفت و منهدم شدند.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.