بازنگری سیاست های کلی معدن در مجمع تشخیص مصلحت نظام

مجمع تشخیص مصلحت نظام بازنگری سیاست های کلی معدن را آغاز کرده که قرار است در صحن مجمع، مطرح و پس از تصویب توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شود.

هادی نیوز: اولین جلسه بازنگری سیاست های کلی معدن، امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه۱۴۰۱ در کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام، به ریاست حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، برگزار شد.



در این جلسه که با حضور مصطفی میرسلیم، محمدرضا باهنر و  مجید انصاری از اعضای کمیسیون زیربنایی و تولیدی و سعیدی‌کیا دبیر کمیسیون و روسای کمیته ها و کارگروه های مرتبط و نمایندگانی از دفتر امور اکتشافی وزارت صمت و بخش خصوصی برگزار شد، اعضا به بررسی سیاست های کلی معدن ابلاغی ۱۳۷۹ پرداختند و گزارشی با عنوان «بررسی وضعیت فعلی بخش معدن و صنایع معدنی و ضرورت انجام پایش سیاست های کلی بخش معدن» توسط امیر عظیمی، دبیر کمیته صنعت، معدن و ارتباطات ارائه شد.



در این گزارش، بخش‌های مربوط به آخرین وضعیت موجود در معادن و صنایع فولادی و مقایسه با هدفگذاری افق ۱۴۰۴ و صادرات مواد معدنی و صنایع معدنی و همچنین چالش های عمده و تنگناهای موجود، مورد توجه حاضرین قرار گرفت و اعضای کمیسیون، پیرامون آن نقظه نظرات خود را مطرح کردند.



گفتنی است کمیسیون زیربنایی و تولیدی هفته گذشته کار بازنگری سیاست های کلی انرژی را به اتمام رساند و قرار است نهایتاً بندهای پیشنهادی کمیسیون زیربنایی و تولیدی درباره بازنگری سیاست های کلی معدن در صحن مجمع، مطرح و پس از تصویب به محضر مقام معظم رهبری تقدیم شود.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.