سرلشکر سلامی: سپاه انتقام خون شهید صیاد خدایی را خواهد گرفت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:: ان‌شالله انتقام خون این عزیزان سخت خواهد بود و انتقام خون وی گرفته خواهد شد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، در سومین اجلاسیه «مجمع جهادگران کشور» در اردوگاه شهید باکری خرمشهر اظهار کرد: ان‌شالله انتقام خون این عزیزان سخت خواهد بود و انتقام خون وی گرفته خواهد شد هیچ عمل شرورانه دشمن بدون پاسخ نخواهد بود و دشمن را در آرزویهایش منجمد می‌کنیم.

سردار سلامی ملت ایران را عمده‌دار ارزش‌ها بی‌نظیر و عزتمند و قدرت آفرین دانست و گفت: موهبت عظیم ولایت که منبع الهام و منشا آگاهی، سرچشمه جهاد و ارمغان آورنده کرامت برای کشور است و از تمدن سخن می‌گوید، تهدید را به فرصت سازندگی تبدیل کرده است.



وی افزود: امروز جنگ چهره خود را عوض کرده است و برای شکست نخوردن باید دست‌های مردم را بگیریم و کشور را بسازیم؛ امروز حاکمیت و مردم یکی هستند و هیچ چیزی جز پیشرفت و افتخار مردم مدنظر رهبری و نظام نیست.



فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات روانی دشمن برای ناامید کردن مردم گفت: کشور حصر اقتصادی، فشار حداکثری ممکن و گزینه‌های نظامی دشمن را از روی میز کنار گذاشت و با جنبش تولید و جنبش نرم افزاری و تولید، تحریم را فرصتی برای ساختن و خودکفایی تبدیل کرد.



وی افزود: زمانی جنگ یک خطر برای هویت و سرزمین مقدس جمهوری اسلامی بود، ولی ملت ایران به برکت اطاعت از، ولی فقیه جنگ را به میدان جهاد تبدیل کردند و زمانی که همه آمدند، هجوم قدرت‌های جهان را با دست‌های خالی دفع کردند.



سردار سلامی ضمن گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: تجربه داریم که تمام فرصت‌های ما از درون تهدیدات و مخاطرات حاصل شده و امروز حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و اعتلای دین و درخشش جوانان در میدان جهاد ممکن است.



سومین اجلاسیه «مجمع جهادگران کشور» با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اردوگاه شهید باکری خرمشهر در حال برگزاری است.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.