پیام تل‌آویو به مقاومت غزه: موشک‌ شلیک نکنید/ اقدام تحریک‌آمیز انجام نخواهیم داد

منابعی در مقاومت غزه خبر دادند که تل‌آویو با ارسال پیامی توسط میانجیگران برای گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه اطلاع داده که شهرک‌نشینان در راهپیمایی موسوم به «پرچم» اقدامات تحریک‌آمیز انجام نخواهند داد.

هادی نیوز: منابعی در مقاومت فلسطین، شامگاه امروز (چهارشنبه)،‌ خبر دادند که رژیم صهیونیستی به واسطه‌ میانجیگران پیامی برای مقاومت در ارتباط با راهپیمایی پرچم ارسال کرده است.

منابع یادشده به شبکه «المیادین» خبر دادند که رژیم اشغالگر در پیام یادشده عنوان کرده که اقدام تحریک‌آمیزی انجام نخواهد داد و راهپیمایی پرچم در همان خیابان‌هایی برگزار خواهد شد که در سال‌های گذشته برگزار شده است.

این منابع اضافه کردند که رژیم صهیونیستی اطلاع داده که پلیس این رژیم اجازه نخواهد داد که شمار شرکت‌کنندگان در راهپیمایی بیشتر از راهپیمایی سال‌های گذشته باشد.

طبق این گزارش، تل‌آویو همچنین اعلام کرده است که هیچ گونه تغییری در وضعیت موجود در داخل مسجد الاقصی ایجاد نخواهد کرد و راهپمایی پرچم در خارج از مسجد الاقصی برگزار خواهد شد و  شرکت‌کنندگان از طریق گذرگاه «باب العامود» عبور خواهند کرد.

المیادین اشاره کرد که تل‌آویو همچنین از گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه خواسته که به سمت شهرهای اشغالی موشک شلیک نکنند.

اما در مقابل، گروه‌های مقاومت تأکید کرده‌اند که اجازه نخواهند داد شهرک‌نشینان در قدس و خیابان‌های آن یاغی‌گری کنند و پاسخ به اقدامات تحریک‌آمیز از تمامی میدان‌های نبرد از جمله غزه علیه تل‌آویو صورت خواهد گرفت.

گروه‌های مقاومت همچنین تأکید کردند که تمام گزینه‌ها برای مقابله با اقدامات تحریک‌آمیز اشغالگران از جمله گزینه نظامی روی میز است.

راهپیمایی پرچم به مناسبت سالروز اشغال بخش قدیمی قدس اشغالی توسط رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۹۶۷ برگزار می‌شود. صهیونیست‌ها مدعی هستند که شهر قدس به صورت کامل، پایتخت این رژیم جعلی است؛ ولی مردم فلسطین تأکید دارند که قدس پایتخت کشور آنان خواهد بود.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.