سپاه تا آخرین لحظه برای آواربرداری از حادثه متروپل پای کار است

فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه و قرارگاه خاتم الانبیاء تا آخرین لحظه برای آواربرداری از حادثه متروپل و کمک به مردم آبادان با نهایت ظرفیت پای کار هستند.

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه از همان لحظات اولیه حادثه در میدان امدادرسانی حاضر بوده و همچون همه بحران ها و حوادث تا آخر در کنار مردم خواهد ماند.

وی افزود: آنچه در این حادثه مشاهده شد حقیقتاً ناراحت کننده و تأسف انگیز بود و تأثر عمیقی بر دلها گذاشت و صدور پیام تسلیت توسط رهبر معظّم انقلاب حضرت امام خامنه ای به خاطر حادثه آبادان و خلق صحنه های همدردی مردم و گروه های امدادی، از انبوه این مصیبت کاست.

 فرمانده قرارگاه کربلا بیان داشت: سپاه و بخصوص قرارگاه خاتم الانبیاء تا آخرین لحظه برای آواربرداری و کمک به مردم آبادان با نهایت ظرفیت پای کار است.

وی همچنین عنوان کرد: برخلاف جوسازی رسانه های بیگانگان، سران عشایر و طوایف و قبایل آبادان و خرمشهر، با مشاهده جلوه های متعدد اتحاد و همدلی مردم و نیروهای مسلح در حادثه متروپل، با حضور در محل بروز حادثه آبادان از زحمات کلیه یگانهای سپاه و دستگاه های امدادرسان، تشکر و قدرشناسی کردند.

وی افزود: بار دیگر صحنه های عشق و وفاداری مردم آبادان در دوران دفاع مقدّس در خاطرات مردم ایران و جهان زنده شد.

سردار خادم سیدالشهدا بیان کرد: قرارگاه منطقه ای کربلا با کمک هیئت رزمندگان اسلام استان خوزستان، در راستای کمک به امدادگران ساختمان متروپل و مردم منطقه، از همان روزهای اول حادثه اقدام به برپایی موکب و ایستگاه صلواتی در محل ساختمان متروپل کرده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون، سه حلقه امدادی تعریف شده و ۵۰ تیم امدادی از استانها و شهرهای مختلف کشور نیز در محل حاضر هستند تا عملیات آواربرداری به اتمام برسد.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.