وزیر دفاع: ناوگان دریایی متناسب با تهدیدات به‌روز می‌شوند

امیر سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه موقعیت ژئوپولتیک ایران به ویژه در آب‌های خلیج فارس از اهمیت راهبردی برای ما برخوردار است تصریح کرد: وزارت دفاع متناسب با نیاز نیرو‌های مسلح و تهدیدات منطقه‌ای در همه آب‌های سرزمینی ناوگان دریایی نیرو‌های مسلح را به روز و مجهز می‌کند.

هادی نیوز: امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در جریان سفر به استان هرمزگان و بازدید‌های استانی برنامه ریزی شده، که از چهارشنبه ۲۵ خرداد آغاز شد از پروژه‌های دریایی وزارت دفاع در بندر عباس بازدید کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در بازدید از مراحل ساخت ناوشکن، شناور‌های سطحی و زیر سطحی گفت: توسعه قدرت در همه‌ی ابعاد دفاعی اعم از زمینی و هوایی و به‌ویژه دریایی از اولویت‌های برنامه‌های دفاعی کشور است.

وزیر دفاع با بیان اینکه موقعیت ژئوپولتیک ایران به ویژه در آب‌های خلیج فارس از اهمیت راهبردی برای ما برخوردار است، تصریح کرد: وزارت دفاع متناسب با نیاز نیرو‌های مسلح و تهدیدات منطقه‌ای در همه آب‌های سرزمینی‌اش ناوگان دریایی نیرو‌های مسلح را به روز و مجهز خواهد کرد.

وی افزود: پیام ما به منطقه و‌ جهان، پیام صلح و آرامش است و از طرفی معتقدیم صلح و ثبات منطقه با حضور و مشارکت همه کشور‌های منطقه قابل حصول است و جمهوری اسلامی ایران حضور بیگانگان و نیرو‌های فرامنطقه‌ای را علت ناامنی در این منطقه می‌داند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان خطاب به دشمنان هشدار داد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملت ایران و دفع تهدیدات تردید به خود را نداده و نخواهد داد.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.