با حضور رئیس جمهور؛

۵ موزه دفاع مقدس دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

سردار «ناظر» گفت: تا دهه فجر ۱۴۰۱ پنج موزه دفاع مقدس ازجمله موزه استان زنجان با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

هادی نیوز: سردار «محمدقاسم ناظر» امروز در حاشیه بازدید از موزه دفاع مقدس استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بازدیدی از موزه دفاع مقدس زنجان داشتیم که به دلیل کسری بودجه چند سال گذشته پیشرفت نداشته هر چند در سال‌های اخیر توسعه پیدا کرده است.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه تکمیل موزه دفاع مقدس نیازمند امکانات بودجه‌ای، کالایی و انسانی است، بیان کرد: تلاش داریم تا دهه فجر ۱۴۰۱ پنج موزه دفاع مقدس از جمله موزه استان زنجان با حضور رئیس جمهور افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه جلسه‌ای با حضور مدیران و مهندسان برگزار و تصمیماتی در زمینه موزه دفاع مقدس گرفته شد، اضافه کرد: فاز نخست شامل طبقه اول و سالن اجتماعات همراه با محوطه‌سازی انجام و افتتاح شود.

سردار ناظر با اشاره به اینکه موزه‌یابی و یافتن اطلاعات توسط مشاوران آغاز شده و مشغول به کار هستند، ادامه داد: با توجه به اینکه موزه آرایی یک اقدام هنرمندانه است پس از اتمام کار ابنیه تیم مشاوران موزه‌آرایی انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: موضوعات موزه‌آرایی به صورت بومی با توجه به شرایط استانی انجام می‌شود.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.