فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

پدافند هوایی ارتش هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کند

امیر صباحی‌فرد با اشاره به اینکه با در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات، هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کنیم، گفت: در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می‌دهیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این دیدار ضمن تبریک روز نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش با تکیه بر دانش بومی، خلاقیت، نوآوری، تعهد و نیروی انسانی با ذکاوت و هوشیار توانسته است با عبور از تمامی تحریم ها و محدودیت ها به قدرتی مثال زدنی در سطح منطقه تبدیل شود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال صلح و دوستی پایدار در منطقه و جهان است و پدافند هوایی ارتش همواره در راستای مقابله با انواع تهدیدات در زمینه ی علوم پدافندی لحظه به لحظه در حال رشد و نقش آفرینی است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد خطاب به وابستگان نظامی و دفاعی خارجی مقیم تهران با اشاره به برگزاری و بازدید از نمایشگاه توانمندی نیروی پدافند هوایی در زمینه علوم پدافندی، اعم از راداری، موشکی، جنگالی، سایبر و ..... در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، اظهار داشت: شما تنها گوشه ای از اقتدار و صلابت نیروی پدافند هوایی را در دفاع از گوشه گوشه ایران اسلامی مشاهده کردید که ماحصل انسجام، یکپارچگی و هم افزایی نیروهای مسلح ایران در کنار نبوغ، خلاقیت و وطن پرستی جوانان این مرز و بوم است.

وی با برشمردن برخی از دستاوردهای نوین نیروی پدافند در زمینه سامانه های راداری و موشکی، تاکید کرد: پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات که در لبه فناوری روز دنیا قرار دارد، هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کند و در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می دهد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه تجهیزات پدافندی به هیچ کشوری وابستگی نداریم و به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده‌ایم که در جهت تبادل دانش، تعامل و صلح و دوستی پایدار تجهیزات هم صادر می‌کنیم.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.