اخبار کوتاه

...

 

***کاربر عربستانی یکی از شبکه‌هاي اجتماعی در اینترنت با نام مستعار «مجتهد» - که به منبع بسیاری از خبرها درباره اوضاع داخلی عربستان تبدیل شده - گفت عبدالله بن عبدالعزیز با مشکل نارسایی قلبی، کلیوی و ریوی حاد مواجه است و سرنوشت وی ظرف دو روز آینده قطعاً مشخص خواهد شد. مجتهد افزود: شاهزاده محمدبن نایف، وزیر کشور عربستان، نیروهای تحت امر خود را به حالت آماده‌باش درآورده است؛ ولی واقعیت این است که خود را برای غلبه بر رقبایش آماده می‌کند و این امر بیانگر بروز اختلافات شدید میان خاندان حاکم، در صورت مرگ شاه سعودی است.

 

***آقای «ک» که مسئول ارتباط‌گیری حلقه انحراف با هنرمندان است، با اشاره به برگزاری جلسات مختلف میان رهبر جریان انحرافی با برخی از هنرمندان و هنرپیشه‌هاي معروف گفته است: من هنرپیشه‌هاي خانم را با تغییر چهره، چادر، عینک دودی و... به دفتر رهبر جریان می‌برم به‌گونه‌ای که احدی هم نمی‌فهمد که این‌ها کیستند. این دیدارها در راستای همان نظام نخبگانی‌ای است که رهبر جریان، مدت‌هاست آن را تشکیل داده و قرار است در انتخابات آتی به‌نفع وی فعال شود.

 

***در حالی که هنوز اعتراض‌ها به پخش سریال‌های توهین‌آمیز به ایرانی‌ها و قومیت‌هاي ایرانی در شبکه جم‌تی‌وی ادامه دارد، مدیریت این شبکه که در اختیار سعید کریمیان و خانواده‌اش است، با پخش آگهی جدیدی اعلام کرده که می‌خواهد نمایندگان تبلیغاتی خود را در داخل و خارج از ایران گسترش دهد. جم‌تی‌وی در ادامه خواست کسانی که درصدد همکاری با این شبکه هستند، با دفتر جم‌تی‌وی در دبی تماس بگیرند تا با معرفی آن‌ها به دفتر تهران، شرایط همکاری‌شان با خانواده کریمیان فراهم شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.