اخبار کوتاه

* در روزهای اخیر شبکه گسترده‌ای از عوامل همراهی‌کننده با شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه، ضدانقلاب، شبکه‌های مارک‌دار وابسته به سرویس‌های جاسوسی و متصل به فرقه ضاله جهانی بهائیت که با دریافت وجوه کلان، از مجاری و روش‌های موسوم به «پولشویی» به تأمین برنامه‌ برای شبکه‌های ضدانقلاب، مبتذل و ضداسلامی می‌پرداختند و خطوط قرمز اخلاقی، اعتقادی و فرهنگی جامعه را زیر پا گذاشته بودند، توسط نیروهای اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند.

 

*** علیرضا نوری‌زاده در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «اندیشه» وابسته به سلطنت‌طلبان، ضمن حمایت از گروهک‌های تروریستی کومله و دمکرات، اعضا و سرکردگان آن‌ها را افرادی ایران‌دوست و متفکر نامید! حمایت نوری‌زاده از تروریست‌ها در حالی است که «شاهو حسینی» از اعضای حزب منحله دموکرات، پس از برگزاری نشست پراگ، در مصاحبه‌ای گفته بود که «ما ملت ایران را به رسمیت نمی‌شناسیم.»

 

***«شیرین عبادی» در میزگردی در آمستردام هلند، در سخنانی ضدونقیض، ضمن تأیید و اعلام رضایت از اقدام غیرقانونی و خلاف آزادی بیان شرکت ماهواره‌ای يوتل‌ست در زمینه قطع پخش ماهواره‌ای شبکه‌های تلويزيونی و راديويی جمهوری اسلامی ايران، گفت: این کافی نیست و باید استفاده از دیگر ماهواره‌های اروپایی نیز برای حکومت ایران ممنوع اعلام شود؛ زیرا دولت ایران به واسطه ماهواره‌های اروپایی، برنامه‌های تلویزیونی خود را به زبان غیرفارسی در اروپا پخش می‌کند و در این شبکه‌های تلویزیونی برای یهودیان و بهائیان نفرت‌پراکنی می‌کند! عبادی در عین‌حال مدعی شد در ایران آزادی بیان نیست و به‌خاطر نقض آزادی باید مسئولان بیشتری از ایران را تحریم کرد!

 

*** سایت‌های ضدانقلاب و فتنه‌گر، با اعلام فراخوان‌های گسترده از هواداران خود خواسته‌اند تا به مناسبت چهلمین روز درگذشت ستار بهشتی در محلی گرد هم بیایند. این فراخوان‌ها به‌گونه ای تنظیم شده‌اند که با جریحه‌دار کردن احساسات مردم، مراسم چهلمین روز فوت ستار بهشتی را به محفلی برای پیشبرد اهداف فتنه‌گران تبدیل کنند.

 

*** براساس اخبار رسیده، برخی کشورهای عربی مانند قطر و عربستان و همچنین آمریکا و ترکیه سلاح‌های شیمیایی در اختیار گروه‌های تروریستی قرار داده‌اند تا نظامیان و ملت سوریه را هدف قرار دهند؛ همچنین گفته می‌شود که در شهر «غازی آنتپ» ترکیه نیز کارخانه سلاح‌های شیمیایی برای استفاده در سوریه راه‌اندازی شده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.