ترکتازی پان‌ترکیسم‌ها!

چند وقتی است که در بازی‌های تیم تراکتورسازی برخی از پان‌ترکیسم‌ها و ضدانقلاب با نفوذ در صف تماشاگران این تیم، لباس‌ها و پرچم‌هایی را با نماد کشور ترکیه و... به دست می‌گیرند که متأسفانه از دید مسئولان باشگاه و مراکز امنیتی دور می‌ماند، اگرچه تعداد این افراد بسیار محدود و کم است؛ اما ادامه این روند به صلاح کشور نیست.

 

به‌تازگی عكس‌هايي از دیدارهای تیم تراکتورسازی با دیگر تیم‌ها در اينترنت منتشر شده که عده‌اي از افراد ضدانقلاب در ورزشگاه تبريز پرچم‌ها و نمادهاي كشورهاي بيگانه در دست دارند و به‌تاز‌گي اقدامات انحرافي و غير ورزشي اين عده توسعه بيشتري پيدا كرده كه خشم بسياري از هموطنان آذربايجاني را نيز در پي داشته است. مردم شريف آذربايجان به‌خوبي مي‌دانند چنين اقداماتي (هرچند ناچيز و مذبوحانه) در صورت استمرار، افكار عمومي جامعه را به‌شدت جريحه‌دار کرده، و تحت تأثير قرار خواهد داد و به همين دليل، در مراجعه به مسئولان باشگاه محبوب خود، درخواست كرده‌اند برخورد با اين افراد را در دستور كار خود خصوصاً در ابعاد فرهنگي قرار بدهند.

در همين رابطه گفته می‌شود که چندی پیش نیز برخی از این گروه‌های وابسته به بیگانه در یکی از بازی‌های تراکتورسازی، شعارهاي بسيار زشتی علیه خليج هميشه فارس سر دادند كه چند فيلم موبايلي آن در اينترنت قرار داده شده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.