آزمايش اتمي ممنوع است اما براي ديگران

    برخوردهاي دوگانه نظام سلطه‌گر در عرصه‌های مختلف  اعم از سياسي، امنيتي و ... برای همگان آشكار است. نقض حقوق بشر، حمايت از تروريسم، تهديد و اشغال ديگر كشورها، حمايت از ديكتاتورها، تحريم و فشار بر دولت‌ها و ملت‌هاي مخالف سلطه گران ، به نوعي بيانگر برخوردهاي دوگانه و تبعيض‌آميز غرب بويژه امريكا است . امريكايي‌ها پوست كلفت‌تر از اين هستند كه از متهم شدن به اين چيزها خم به ابرو بياورند.  درادبیات مستکبران  كسي كه زور دارد به عقل و منطق و قانون نياز ندارد، شايد خداوند به برخي زور مي‌دهد و عقل آنها را مي‌گيرد و آنها را به خودشان واگذار مي‌كند تا هر چه مي‌خواهند در ظلم و فساد غرق شوند.

     انفجار و آزمايش هسته‌اي اخير امريكا در پايگاه زير زميني در صحراي "نوادا"بار ديگر پرده از ماهيت تبعيض‌آميز و ضد بشري دولت امريكا برداشت، اقدام ايالات متحده  ناقض پيمان منع جامع آزمايش‌هاي هسته‌اي است ، لكن با ادعاي آزمايش براي گردآوري داده‌هاي علمي و آزمايش براي ايمني ، اقدام ضد انساني خود را توجيه كرده‌اند و آن را امري عادي و مجاز قلمداد نمودند . نكته قابل تأسف اينكه همين توجيهات ، تبديل به منطق آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در دفاع از اقدام امريكا مي‌شود.  اين در حالي است كه چندي پيش مقامات امريكايي با انتشار اخباري كه هرگز اسناد و مداركي برايش ارائه نكرده‌اند به نقل از يك مقام ناشناس ، ايران را متهم كردند كه با شبيه‌سازي كامپيوتري انفجار يك بمب اتمي در تلاش  براي توليد بمب اتمي است كه قدرت تخريب آن سه  برابر بمب اتمي می باشد كه در جريان جنگ جهاني دوم شهر هيروشيماي ژاپن را نابود كرد.

   رهبر معظم انقلاب اسلامي بارها اعلام كرده اند كه امريكا شايستگي اين را ندارد كه در مقوله حقوق بشر و خلع سلاح هسته‌اي اظهار نظر كند.  اين روزها از یک سو  شعار آمادگي براي مذاكره با جمهوري اسلامي ايران توسط مقامات ريز و درشت امريكا مطرح مي‌شود، از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران را متهم به توليد سلاحهاي كشتار جمعي کرده و خواستار اجماع قدرتهاي بين‌المللي براي برخورد با جمهوري اسلامي مي ‌شوند و اين همان تناقض و برخورد دوگانه است . سياست چماق و هويج راهبرد غرب در قبال مخالفان می باشد . این موارد و بدیهی  و آشكارهستند . لكن مايه تأسف است كه برخي از گروهك‌هاي مرعوب و افراد فرسوده سياسي در داخل، شيفته شعار بدون پشتوانه و نه جدي دولتمردان امريكايي براي مذاكره با ايران مي‌شوند . پدر معنوي اصلاح‌طلبان اخيراً گفته است اجازه بدهيد تا از دوستي خود با خاندان آل سعود براي گشودن باب مذاكره با امريكا و اروپا استفاده كنيم. به اين افراد توصيه مي شود براي يك بار هم كه شده انديشه سياسي و بيانات ارزشمند امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري درباره امريكا و قبح مذاكره و رابطه با امريكا را مطالعه كنند و اينگونه منافع فردي خود را بر مصالح اسلام ، انقلاب ، ومنافع ملت ايران ترجيح ندهند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.