مادرم! در فراغ من همچون مادر وهب رفتار کن

شهید عباس اسماعیل بیگی در فرازی در وصیتنامه خود خطاب به مادرش می‌نویسد: همچون مادر وهب صبر و استقامت داشته باش، همان‌گونه که او در مقابل دشمن فرياد زد «آنچه را که در راه خدا بدهيم هرگز پس نخواهيم گرفت».

هادی نیوز:شهید «عباس اسماعیل بیگی» در یکم شهریور ماه سال 1342 در شهرستان اراک دیده به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی با اعزام از گردان «علی ابن ابی طالب (ع)» در حالی که در عملیات «کربلای یک» حضور داشت در دهم تیرماه 1365 به شهادت رسید و تاکنون از محل دفن وی اطلاعاتی به دست نیامده است.

فرازی از وصیت‌نامه شهید عباس اسماعیل بیگی:

اَعوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيطانِ الرَّجيم

«وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ، بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ»

با سلام و درود فراوان به رهبر كبير انقلاب اسلامى ايران و با درود فراوان به رزمندگان عزيز اسلام و درود بر روان پاک شهيدان راه حق و آزادى که آرمان اصيل اسلامى خويش را فداى دين مبين اسلام كردند.

خدمت پدر بزگوارم سلام عرض مى‌كنم و اميدوارم تو حالت خوب باشد پدرجان، همانطور كه خودت مى‌دانى فرزندان امانتى به دست پدر و مادر هستند که با شهادت آن‌ها، خداوند این امانت را از آنان باز پس می‌گیرد. پس با شنیدن خبر شهادتم هیچگونه ناراحتی به خود راه ندهید.

تو اى مادر مهربانم،اى كسى كه ساعاتی طولانى در بالين من بيدار ماندى و مرا تا به اين جا و این سن پروراندى! اكنون من از شما مى‌خواهم اگر بدى از من ديدى حلال کنید و امید دارم که توانسته باشم تا امروز فرزند خوبی برایتان باشم.

همچون مادر وهب صبر و استقامت داشته باش، همان‌گونه که او در  مقابل دشمن فرياد زد «آنچه را که در راه خدا بدهيم هرگز پس نخواهيم گرفت».

و شما اى برادران و خواهران و دوستان گرامى! در مرگ صبر پيشه كنيد و خداوند با صابران است و شما اى جوانان عزيز اسلام! اكنون اسلام به شما جوانان احتياج دارد، نكند خداى ناكرده در بستر بميرید و فرداى قيامت در مقابل سپاه شهيدان باشید، پس امروز بشتابید.

دفاع پرس

مطالب مرتبط: 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.