اخبار کوتاه

...

 

* شرکت سامسونگ که از فروش گوشی‌های هوشمند در ایران سودی میلیاردی به جیب می‌زند، بار دیگر همچون سیاق سایر شرکت‌های کره‌ای، پیشگام تحریم‌های غرب علیه کشورمان شده و از توقف خدمات برنامه‌های کاربردی سامسونگ در ایران از ابتدای خردادماه خبر داده است! این اولین بار نیست که دولت و شرکت‌های کره‌جنوبی که عموماً بازاری نسبتاً انحصاری در ایران در اختیار دارند، پیشگام اجرای تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان می‌شوند؛ از این رو نیاز به کمی گوشمالی دارند!

 

* مجوز ساخت فیلم سینمایی «به تهران خوش آمدی» سال گذشته به کارگردانی «مهدی نادری» و مدیریت فیلمبرداری «تورج اصلانی» صادر شد.تورج اصلانی پیش از این، مدیریت فیلمبرداری فیلم سینمایی «فصل کرگدن» ساخته «بهمن قبادی» را بر عهده داشته است. این فیلم که در آن، صحنه‌های غیراخلاقی وجود دارد، با روایتی کینه‌توزانه، سیاه و غیر واقعی از انقلاب اسلامی ساخته شده است، به‌طوری‌که در این فیلم، نماهایی از زندان‌های قرون وسطایی، اعدام و خشونت، نتیجه عملکرد انقلاب اسلامی و انقلابی‌ها معرفی شده است!

 

*   «سرهنگ بهرامی» کارشناس نیروی انتظامی، به‌تازگی در اظهاراتی قابل‌تأمل به یکی از شگردهای سودجویان برای ترویج بی‌بندوباری در جامعه با توزیع لباس‌های اندامی و فاق کوتاه اشاره کرد و گفت: «مدتی پیش در یکی از پارتی‌های شبانه، تیشرت‌های اندامی با لوگو و نشان ساختگی یکی از شرکت‌های معتبر در بین جوانان حاضر به‌صورت رایگان پخش شده است.» گفتنی است قیمت این نوع البسه که در دو نوع مردانه و زنانه تولید می‌شود، از قیمت لباس‌های معمولی بسیار پایین‌تر است و بیشتر به صورت فله‌ای و درهم خرید و فروش می‌شود که بسیار جای تأمل دارد!

 

* برخی خبرها حاکی از انتقال بخشی از نیروهای پ.‌ک‌.ک از ترکیه به ایران است! روزنامه «ملیت» ترکیه به‌تازگی در این باره اشاره کوتاهی کرد و نوشت: برخی از این نیروها به ایران منتقل خواهند شد که جزو توافق اردوغان با حزب کارگران کردستان برای برقراری صلح بین دو طرف بوده است!

 

* حجت‌الاسلام والمسلمين سید ناصر موسوی لارگانی، عضو فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت مجلس، با توجه به گرانی‌های لجام‌گسیخته اخیر گفت: برای از بین بردن تورم افسارگسیخته در چند روز گذشته تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان را به دولت ارائه کرده‌ام و آقای توکلی و این جانب هفته گذشته تذکراتی را به دولت در خصوص گرانی‌ها داده‌ایم و هیئت رئیسه قرار است در اولین روز کاری مجلس در دو هفته آینده از وزارت‌خانه‌های اقتصادی دعوت کند تا گزارش‌های خود را درباره تورم ارائه کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.