مهدی طائب:

نامه اخیر برای مذاکره با آمریکا تداعی‌گر صفین است/ مسؤول در خانه 36 میلیاردی درد مستضعفین را نمی‌فهمد

فرمانده قرارگاه عمار گفت: وضعیت کنونی ما هم مانند حالت مسرت‌بخش زمان جنگ صفین است اما می بینیم که عده‌ای در اوج اقتدار، نامه‌ای برای مذاکره امضا می‌کنند.

هادی نیوز: حجت‌الاسلام مهدی طائب در همایش بصیرت افزایی رهروان ولایت در یاسوج با اشاره به وعده الهی پیروزی مستضعفین بر استکبار اظهار کرد: همین چند روز پیش بود که یمنی‌ها بندر ینبوع عربستان را مورد هدف قرار دادند.

فرمانده قرارگاه عمار گفت: آل سعود و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها دنبال این هستند که یمنی‌ها حالا که همه راه‌ها بسته است این موشک‌ها را از کجا آوردند و چگونه زدند که باید به آن‌ها گفت، این از وعده‌های الهی است حالا شما بروید پیدا کنید پرتقال فروش را.

طائب به نصرت الهی و آبرویی که به سرداران اسلام در راه حق عطا می‌شود اشاره کرد و گفت: هشت سال جنگ ما با بعثی‌های عراق طول کشید اما ببینید که سرداران ما کجا هستند و چه مقامی دارند و مردم برای آن‌ها چه احترامی قائل هستند و سرداران آن‌ها چه سرنوشت شومی پیدا کردند.

فرمانده قرارگاه عمار با طرح سوالی مبنی بر این که آیا زمان کنونی هنگامه ظهور آقا امام زمان(عج) است اظهار کرد: وقتی بتوانیم در کنار حجرالاسود نام امام عصر را فریاد بزنیم و ظهور آن حضرت را با صدای بلند و رسا طلب کنیم و بگوییم ای امام عصر ظهور کن تا گردن بن سلمان‌ها و ترامپ‌ها را بزنیم آن زمان، هنگام ظهور است.

وی کلید فتح خانه خدا را نابودی اسرائیل دانست و گفت: کلید فتح خانه خدا آن‌جاست و باید ببینیم فاصله ما تا نابودی اسرائیل چه قدر است.

طائب با بیان این که اگر الان بخواهیم وضعیت خود را با دوره امام علی(ع) مقایسه کنیم و بدانیم که در چه مقطعی از دوره آن حضرت قرار داریم اظهار کرد: الان وضعیتی مشابه جنگ صفین داریم.

فرمانده قرارگاه عمار افزود: در هنگامه جنگ صفین هم دوره‌ای مسرت‌بخش و هم دوره‌ای تاسف‌بار وجود داشت، مسرت‌بخش از آن جهت که مالک تا رسیدن و دستیابی به معاویه تنها یک ساعت فاصله داشت و معاویه همین که فهمید به او نزدیک شده‌اند از ترفند مذاکره استفاده کرد.

طائب از مذاکره به عنوان حالت تاسف‌برانگیز آن دوره یاد کرد و گفت: وضعیت کنونی ما هم مانند حالت مسرت‌بخش زمان جنگ صفین است اما می بینیم که عده‌ای در اوج اقتدار، نامه‌ای برای مذاکره امضا می‌کنند.

وی با بیان این که نمی‌خواهم بگویم اینها خائن هستند افزود: دشمن می‌خواهد به دست خودمان داستان صفین تکرار شود و تمام تلاش دشمن این است که در بین مردم خستگی ایجاد کند.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به خوش یمنی چهل سالگی انقلاب گفت: پیامبر ما و حضرت موسی و عیسی هم در چهل سالگی به مقام پیامبری رسیدند و 40 سالگی انقلاب هم به معنای آمادگی برای رسیدن به رسالت عظیم است.

وی بیان این که متاسفانه برخی از داخلی‌ها هم به دشمن کمک می‌کنند افزود: امروز چه زیانی بالاتر از آن که رئیس عالم به جای حضرت ولی‌عصر (عج) ترامپ باشد لذا ظهور، عمل صالح و تحمل سختی می‌خواهد.

فرمانده قرارگاه عمار به اظهارات خود در گذشته مبنی بر این که دولت اشرافی نمی‌‌فهمد معنای مستضعفین یعنی چه، اظهار کرد: مسؤول با ثروت 850 و 1200 میلیاردی و خانه 36 میلیارد تومانی درد مستضعفین را نمی‌فهمد.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.