فروزنده :

قرارگاه خاتم نشان داده هر کاری در کشور شدنی‌است/ طرح آبرسانی به خرمشهر الگویی برای دولتمردان

معاون توسعه منابع انسانی رئیس‌جمهور در دولت دهم گفت: وجود قرارگاه خاتم و خدمات بزرگی که در صحنه‌های مختلف انجام داده، یک الگوی عملی برای مدیران ما است، و این قرارگاه، بدون اغراق نشان داده که هر کاری در کشور شدنی‌است.

لطف‌الله فروزنده؛ معاون توسعه منابع انسانی رئیس‌جمهور در دولت دهم، لزوم تغییر در تیم اقتصادی دولت را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در جمع مدیران دولت، گفت: اینکه آقای روحانی به این جمع‌بندی رسیده که به آمریکایی‌ها نمی‌شود اعتماد کرد،  دستاورد بزرگی است و در شش سال گذشته هم عملاً آمریکا بدعهدی خود را نشان داد و اشتباه محاسباتی دولت این بود که فکر می‌کرد با ارتباط با غرب، مسائل حل می‌شود.

وی ادامه داد: هر چند فرصت‌سوزی زیادی اتفاق افتاد، امّا این تغییر موضع رئیس‌جمهور، قابل توجه است.

فروزنده با بیان اینکه البته قطعاًحرف زدن کفایت نمی‌کند و دولت باید تغییر رویکرد دهد و افرادی که توانمند هستند را وارد میدان کند، تصریح کرد: باید افرادی که توانمندی‌های داخلی را باور دارند، در رأس مدیریت‌ها قرار گیرند؛ افرادی که سیاست‌های اقتصادمقاومتی را قبول دارند و بتوانند ظرفیت‌های داخلی را فعال کنند.

عضو سابق شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: ما در اداره کشور، هیچ نیازی به آمریکا و اروپا نداریم و خودمان می‌توانیم رکن اقتصادی در منطقه باشیم. به لحاظ امکانات، نیروی انسانی، بازار و وجه اجتماعی که در سطح منطقه و دنیا داریم، در موقعیت خوبی قرار داریم و لازمه استفاده از این پتانسیل‌ها، تغییر در دولت است و دولت باید بدون نگاه سیاسی از چهره‌های انقلابی، کارآمد و شجاع استفاده کند.

فروزنده با بیان اینکه کشور در شرایط کنونی به وحدت عمومی نیاز دارد و آقای روحانی باید نیروهای کارآمد را صمیمانه دعوت به همکاری کند، تصریح کرد: قطعاً این افراد، می‌توانند به آقای روحانی کمک کنند.

وی تصریح کرد: ما چهره‌های توانمند و متخصصی داریم که توانایی دارند و می‌توانند در شرایط فعلی، سرمایه‌های کشور را فعال کنند و حالت مستأصل نداشته باشند.

فعّال سیاسی اصولگرا، وجود مدیرانی که تفکر لیبرالی دارند و برای حل مشکلات کشور، راهی به جز ارتباط با غرب نمی‌شناسند را سم دانست و تصریح کرد: قطعاً این افراد، مانع حرکت و تلاش دولت خواهند شد و آقای روحانی در این مقطع تاریخی، اگر بخواهد خدمتی به ملت ایران بکند، باید از نیروهای انقلاب، توانمند و معتقد به توانمندی‌های داخلی استفاده کند.

فروزنده، طرح عظیم آبرسانی به آبان و خرمشهر، توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، موسوم به غدیر 2 را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: وجود قرارگاه خاتم و خدمات بزرگی که در صحنه‌های مختلف انجام داده، یک الگوی عملی برای مدیران ما است، و این قرارگاه، بدون اغراق نشان داده که هر کاری در کشور شدنی‌است.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، ما الگوی جوانان در صحنه‌های هسته‌ای، نانو، پزشکی و عرصه‌های مختلفی را داریم و وقتی نگاه می‌کنیم می‌بینیم اگر روحیه جوانی و تخصص، در هر صحنه‌ای به کار گرفته شود، موفق خواهیم شد.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.