مذاکره ترفند است

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس بیانات رهبر انقلاب اسلامی در جلسه درس خارج فقه، نماهنگ «مذاکره ترفند است» را منتشر کرد.

متن بیانات رهبر معظم انقلاب که در این نماهنگ منتشر شده، به شرح زیر است:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: الان مشاهده می‌کنید آمریکایی‌ها باز مسئله‌ مذاکره را  همین طور دارند دنبال می‌کنند؛ این یک ترفند است، این را باید همه بدانند، همه باید توجّه کنند. یک سیاستی را دولت آمریکا در پیش گرفته است و آن، سیاست فشار حدّاکثری به جمهوری اسلامی است.
فشار حدّاکثری هم همین است که مشاهده می‌کنید: انواع و اقسام تحریم‌های گوناگون، مدام تهدید، مدام یاوه‌گویی‌های مختلف در رسانه‌ها و غیره.
او می‌خواهد فشار حدّاکثری را به ثمر برساند هم برای رقبای داخلی خودش، هم برای اروپایی‌ها، هم به عنوان یک سیاستِ قطعیِ رژیمِ ایالاتِ متّحده این را جا بیندازد که مواجهه‌ی با ایران فقط با فشار حدّاکثری [میسّر است].
چه جور می‌خواهد اثبات کند که فشار حدّاکثری تأثیر دارد؟ به این [صورت] که مسئولین جمهوری اسلامی را بکشاند پای میز مذاکره؛ بگوید ببینید، این‌ها که می‌گفتند ما با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم، فشار حدّاکثری، این‌ها را مجبور کرد که بیایند پای میز مذاکره بنشینند؛ هدف این است؛ با این کار ثابت کنند به همه و تثبیت کنند در سیاست آمریکا که فشار حدّاکثری، تنها راه مواجهه‌ با جمهوری اسلامی است.
ما در مقابل باید توجّه داشته باشیم که اگر دشمنِ ما توانست اثبات کند که فشار حدّاکثری، علاج کار ایران است و روی ایران مؤثّر است، ایران دیگر و هرگز روی آسایش را نخواهد دید. ۱۳۹۸/۰۶/۲۶

ویدئو: 
عکس ویدئو: 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.