سردار غیب‌پرور:

ریل عملکرد بسیج را بر خدمت رسانی به مردم گذاشتیم/ تشکیل ۴ هزار گروه جهادی

سردار غلامحسین غیب پرور با بیان اینکه ریل عملکرد بسیج را بر خدمت رسانی به مردم گذاشتیم، گفت: کار بسیج باید در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موثر باشد که در همین راستا 4 هزار گروه جهادی را در راستای اجرایی شدن طرح اعتلای بسیج و استفاده از ظرفیت جوانان تشکیل دادیم.

هادی نیوز: سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین که صبح امروز (پنجشنبه) در ستاد بسیج برگزار شد اظهار داشت: شاکر خدای بزرگ هستیم که عمر ما را در دوران احیای مجدد اسلام توسط انقلاب اسلامی قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه عاقبت به خیری خود را در رضایت ولایت می‌دانم و تا پایان عمر به عنوان یک سرباز کوچک و بسیجی در خدمت رهبری هستم افزود: رهبر معظم انقلاب تجلی کامل اسلام هستند.

سردار غیب پرور گفت : برای بسیج زمان بسیاری باید گذاشت و از سحر تا پایان شب باید کار و تلاش کرد، امیدوارم در این مسیر درست عمل کرده باشیم.

وی با اشاره به چگونگی آشنایی با سردار سلیمانی گفت: من در شب عملیات کربلایی ۴ و در شلمچه با ایشان آشنا شدم و ایشان از دوستان قدیمی من هستند.

سردار غیب پرور گفت: در مدت مسئولیت خود در بسیج ریل عملکرد بسیج را بر خدمت رسانی به مردم گذاشتیم. کار بسیج باید موثر در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باشد، ما در راستای اجرایی شدن طرح اعتلای بسیج استفاده از ظرفیت جوانان را در دستور کار خود قرار دادیم و حدود ۴ هزار گروه جهادی تشکیل دادیم.

وی با اشاره به اقدامات بسیج در سیل و زلزله اخیر، گفت: حضور موفق و به موقع بسیج در عرصه های مختلف مانند کمک به مردم و سیل زدگان نشان دهنده اقدامات خوب بسیج است، فعالیت موثر در فضای مجازی و تشکیل معاونت آموزش در بسیج از جمله اقدامات مهم و راهبردی است.

فارس